Νότια Κρήτη

Μοίρες: Επιστροφή στα θρανία…41χρόνια μετά (φώτο)

Μοίρες: Επιστροφή στα θρανία…41χρόνια μετά (φώτο)

Αποφοιτήσαντες 1977-1978, 1ου Δημοτικού Μοιρών

A-
A+
01/03/2019 | 14:45

Μια συγκινητική «επιστροφή» στο Σχολείο από όπου αποφοίτησαν πριν από 41 ολόκληρα χρόνια, πραγματοποίησαν, οι αποφοιτήσαντες του 1977-1978 του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μοιρών, τιμώντας παράλληλα στο πρόσωπο ενός από τους Δασκάλους τους, όλους τους εκπαιδευτικούς των σχολικών τους χρόνων.

Οι πρώην μαθητές του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μοιρών κάλεσαν τους δασκάλους και τους συμμαθητές τους στην σχολική αίθουσα του παλιού τους Σχολείου, για να θυμηθούν τα μαθητικά τους χρόνια.

Σημειώνεται ότι μέσα στην σχολική αίθουσα ήταν και οι μαθητές της σημερινής Έκτης Δημοτικού, που παρακολουθούσαν με μεγάλο ενδιαφέρον την… επιστροφή των «παλιών» μαθητών.

Αναμφίβολα ήταν μια πολύ ξεχωριστή μέρα χαράς και συγκίνησης για όλους, στο πλαίσιο της οποίας οι «πρώην» μαθητές τίμησαν τον αγαπημένο τους Δάσκαλο κ. Αλεγκάκη, πού παραβρέθηκε στην εκδήλωση με την σύζυγο του και τα παιδιά του. Οι πρώην μαθητές του θέλοντας να τον τιμήσουν για τη μόρφωση που τους παρείχε και για τις όμορφες αναμνήσεις που έχουν μαζί του, του πρόσφεραν μια αναμνηστική πλακέτα και μια ανθοδέσμη. Ο συνταξιούχος Δάσκαλος πήρε το λόγο και μίλησε για εκείνη την εποχή με τρεμάμενη φωνή από την συγκίνηση, προκαλώντας δάκρυα συγκίνησης στους παριστάμενους, σε μια εκδήλωση που άξιζε ένα …«Άριστα 10 με τόνο», από εκείνα τα «Άριστα» των παλιών σχολικών χρόνων.