Νότια Κρήτη
Παραμένουν στα Πραιτώρια οι αγρότες
Στον κόμβο των Πραιτωρίων συνεχίζονται οι κινητοποιήσεις των αγροτών.
Σήμερα Κυριακή 3 Φεβρουαρίου και στον κόμβο των Πραιτωρίων συνεχίζονται οι κινητοποιήσεις των αγροτών.
Εργατικά σωματεία και μαζικοί φορείς του Ηρακλείου μετέβησαν στο μπλόκο Πραιτωρίων προκειμένου να εκφράσουν την αλληλεγγύη τους στους αγωνιζόμενους στους μικρομεσαίους αγρότες και κτηνοτρόφους της περιοχής.
Όπως τονίζουν:
«Ο αγώνας των αγροτών είναι και δικός μας αγώνας! Είναι αγώνας κάθε φτωχού αγρότη, κάθε εργάτη, αυτοαπασχολούμενου και κάνει ακόμα πιο επιτακτική την ανάγκη για μια πλατιά συμμαχία, με τέτοια χαρακτηριστικά που θα μπορεί να αποκρούσει τα μέτρα, να φρενάρει την κυβερνητική πολιτική αλλά και να βάζει πλώρη για νέες κατακτήσεις και διεκδικήσεις».
Υπενθυμίζεται ότι σήμερα Κυριακή, 3/2, αναμένεται η συνέλευση των αγροτών και κτηνοτρόφων οι οποίοι θα συγκεντρωθούν στη Νίκαια από διάφορα σημεία της χώρας, προκειμένου να αποφασίσουν το μέλλον των κινητοποιήσεών τους.
