Νότια Κρήτη
Παράταση ως 14 Μαρτίου για την ρύθμιση οφειλών στους Δήμους Φαιστού & Γόρτυνας
Οι Δήμοι Φαιστού & Γόρτυνας ενημερώνουν τους δημότες τους ότι παρατείνεται, ως τις 14 Μαρτίου 2025, η προθεσμία για την ρύθμιση οφειλών προς τους Δήμους, σε 60 δόσεις. Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι δημότες να προσέλθουν εγκαίρως για την υποβολή αίτησης υπαγωγής στην ρύθμιση.
Στην ρύθμιση υπάγονται κάθε είδους οφειλές φυσικών και νομικών προσώπων προς τους Δήμους, που βεβαιώθηκαν έως τις 31 Οκτωβρίου 2024.
Δυνατότητα υπαγωγής στη ρύθμιση έχουν:
1.Τα φυσικά πρόσωπα που πληρούν τα κριτήρια του ευάλωτου οφειλέτη, σύμφωνα με την περ α) του άρθρου 217 του ν. 4738/2020 (Α’ 207), και έχουν εκδώσει βεβαίωση ευάλωτου οφειλέτη, σύμφωνα με την περ. β) του ίδιου άρθρου. Η βεβαίωση ευάλωτου οφειλέτη εκδίδεται ηλεκτρονικά από τον οφειλέτη, μέσω του gov.gr, στην παρακάτω διεύθυνση: https://www.gov.gr/ipiresies/periousia-kai-phorologia/diakheirise-opheilon/bebaiose- eualotou-opheilete
- Για τα φυσικά πρόσωπα τα οποία δεν ανήκουν στην κατηγορία του ευάλωτου οφειλέτη, οι οφειλές μπορούν να ρυθμίζονται και να εξοφλούνται σε έως 60 δόσεις, χωρίς απαλλαγή προσαυξήσεων. Επισημαίνεται ότι σε περίπτωση μη εξόφλησης ή ρύθμισης οφειλών ως την ανωτέρω προθεσμία, ο Δήμος υποχρεούται, βάσει του νόμου 5027/2023, όπως τροποποιήθηκε
και ισχύει με τον νόμο 5043/2023, να κινήσει τις διαδικασίες είσπραξης των οφειλών. Ακολούθως, οι τράπεζες, με αυτοματοποιημένες διαδικασίες, θα μπλοκάρουν τραπεζικούς λογαριασμούς οφειλετών και θα προχωρούν σε κατασχέσεις. Όπως αναφέρεται «Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να μεριμνήσουν άμεσα για την εξόφληση ή ρύθμιση των οφειλών τους, προκειμένου να μην βρεθούν αντιμέτωποι με ην επώδυνη διαδικασία της αναγκαστικής είσπραξής τους».