Νότια Κρήτη

Συνάντηση με Αρναουτάκη είχε αντιπροσωπεία του ΤΟΕΒ Γ΄ ζώνης Μοιρών

Συνάντηση με Αρναουτάκη είχε αντιπροσωπεία του ΤΟΕΒ Γ΄ ζώνης Μοιρών

Λειψυδρία και αντικατάσταση παλαιών αρδευτικών δικτύων τα θέματα της συζήτησης.

A-
A+
27/06/2018 | 17:17

Ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης συναντήθηκε το μεσημέρι με τον Πρόεδρο του ΤΟΕΒ Γ΄ ζώνης Μοιρών Γιώργο Βασιλάκη και τα μέλη του συμβουλίου.

Στη συνάντηση στη Περιφέρεια συζητήθηκε το θέμα της λειψυδρίας και η αναγκαιότητα αντικατάστασης των παλαιών αρδευτικών δικτύων της περιοχής με την παράλληλη εγκατάσταση φωτοβολταικών στις γεωτρήσεις.

Επίσης συζητήθηκε το θέμα βελτίωσης του αγροτικού οδικού δικτύου της περιοχής. Ο Περιφερειάρχης Σταύρος Αρναουτάκης ανέφερε, ότι η Περιφέρεια, θα εξασφαλίσει χρηματοδότηση για παρεμβάσεις ενώ από την πλευρά τους ο Πρόεδρος του ΤΟΕΒ Γιώργος Βασιλάκης και τα μέλη του συμβουλίου ευχαρίστησαν τον Περιφερειάρχη για την στήριξη του στην υλοποίηση των αναπτυξιακών έργων του ΤΟΕΒ Γ΄ζώνης Μοιρών.

Πηγή: cretalive.gr