Νότια Κρήτη

Κατάμεστη από κόσμο η πλατεία του Σίβα στο Φεστιβάλ Γεύσεων(φωτορεπορτάζ)

Κατάμεστη από κόσμο η πλατεία του Σίβα στο Φεστιβάλ Γεύσεων(φωτορεπορτάζ)

Πανδαισία γεύσεων μέσα από παρασκευές φαγητών της κρητικής παραδοσιακής κουζίνας.

A-
A+
15/07/2017 | 23:59

Με μεγάλη επιτυχία διεξήχθη και φέτος η 7η Γευσιγνωσία στο χώρο της πλατείας του Σίβα με οικοδεσπότες τον Πολιτιστικό Σύλλογο “Θέμος Κορνάρος” και το Δίκτυο Συλλόγων Μεσαράς.

Αυτό που κάθε χρόνο παρουσιάζεται μόνο με πανδαισία γεύσεων μπορεί να χαρακτηριστεί!

Γράφει η Πόπη Πρωτογεράκη 

 

 

 

Η τοπική κουζίνα, οι παραδοσιακές συνταγές, οι συνδυασμοί των υλικών, η τέχνη και το μεράκι των γυναικών, ξεδιπλώνονται μέσα από ιδιαίτερες παρασκευές φαγητών και γλυκισμάτων, τα περισσότερα εξ αυτών της κρητικής κουζίνας, και προσφέρονται δωρεάν στον κόσμο και τους επισκέπτες.

Μεγάλος ο αριθμός των Πολιτιστικών Συλλόγων και φέτος που συμμετείχαν και που “συναγωνίστηκαν” στις παραδοσιακές συνταγές με αγνές πρώτες ύλες, φτιάχνοντας μερικά από τα πιο δημοφιλή πιάτα της μεσογειακής κουζίνας.

Αυτόν τον γαστρονομικό πλούτο το Δίκτυο Συλλόγων Μεσαράς αποφάσισε να τον καθιερώσει και να τον κάνει ευρύτερα γνωστό, όχι μόνο στους ξένους αλλά πρωτίστως στους ίδιους τους Μεσαρίτες. Εξάλλου η Γευσιγνωσία αποτελεί μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για παραγωγούς, Συνεταιρισμούς και επαγγελματίες να εκθέσουν τα προϊόντα τους στο κοινό.

 

 

 

Για φέτος μάλιστα υπήρχε και μια ξεχωριστή καινοτομία.

Λόγω του όγκου των πλαστικών απορριμμάτων της βραδιάς και της περιβαλλοντικής επιβάρυνσης που δημιουργείται, θα διατεθούν βιοδιασπώμενα πιάτα, ποτήρια και μαχαιροπήρουνα. Το κόστος αυτών είναι μεγαλύτερο από τα πλαστικά, γι’ αυτό όλο το πακέτο ( 1 πιάτο, 1 ποτήρι, 1 μαχαίρι, 1 πιρούνι και η χαρτοπετσέτα) θα αγοράζεται με κόστος 1 ευρώ.

Επίσης, έχει φτιαχτεί περιορισμένος αριθμός κεραμικών πιάτων, που θα έχουν συλλεκτική αξία, και θα διατίθεται με 3 ευρώ το τεμάχιο. Κάθε επισκέπτης όμως μπορεί να έρχεται και με το δικό του σερβίτσιο.

 

Ιδιαίτερη συμμετοχή στην 7η Γευσιγνωσία αποτελεί η παρουσία της κας. Μαργαρίτας Βεϊσάκη, από το Master Chef η οποία δίδαξε στις νεότερες την τέχνη παρασκευής της Σαρικόπιτας.

Καλωσόρισμα απηύθυναν ο Πρόεδρος του Δικτύου Συλλόγων Μεσαράς κ. Μιχάλης Σπυριδάκης, οι Πρόεδροι των Συλλόγων του Σίβα και της Μιαμούς, ενώ μετά το πέρας της γευσιγνωσίας ο κόσμος διασκέδασε με το λυράρη Γιάννη Σπινθάκη.