Νότια Κρήτη

Xορευτικό υπερθέαμα , μαγευτική βραδιά στους Αγίους Δέκα

Xορευτικό υπερθέαμα , μαγευτική βραδιά στους Αγίους Δέκα

Φεστιβάλ χορού

A-
A+
20/07/2017 | 10:28

Σε μια κατάμεστη από κόσμο αυλή του Γυμνασίου –Λυκείου Αγίων Δέκα , μουσικοχορευτικά συγκροτήματα από όλη την Ελλάδα καθήλωσαν το φιλοθέαμο  κοινό με την εκπληκτική παρουσίαση των χορών στα πλαίσια της τρίτης ημέρας του Φεστιβάλ που διοργάνωσε και συντόνισε ο Μουσικοχορευτικός  σύλλογος Γεωργιλαδάκη.

Μαγεμένοι από το θέαμα , οι θεατές παρακολουθούσαν επί τρεις και πλέον ώρες τις συντονισμένες προσπάθειες των χορευτών και χορευτριών  που ως ελάχιστη ανταμοιβή μοίραζαν στο τέλος το χειροκρότημα τους .Μετά τον σύντομο χαιρετισμό και παρουσίαση του κ. Γεωργιλαδάκη , τις εκδηλώσεις άνοιξαν τα Κρητικά συγκροτήματα ενώ η βραδιά συνεχίστηκε με χορούς από την Ήπειρο, Μακεδονία , Πόντο ,κ.α μέρη της Ελλάδας. Το «κερασάκι» στην τούρτα ήταν η μίξη Κρητικών και ποντιακών που έγινε στο τέλος κλείνοντας έτσι το κύριο μέρος των εκδηλώσεων.

Θα ήταν άδικο να μην επισημάνουμε την υπερπροσπάθεια του Κωστή Γεωργιλαδάκη  για την παρουσίαση όλου αυτού του τριήμερου υπερθεάματος σε Σίβα , Τυμπάκι και Αγίους Δέκα , την προσπάθεια των συλλόγων που ήρθαν από όλες τις γωνιές τις Ελλάδας μεταφέροντας  πολιτισμό και ελπίδα και προπάντων ένα μεγάλο μήνυμα:

Η γνήσια Ελλάδα μας  είναι εδώ, ζει και αντιστέκεται παρά τις αντίξοες συνθήκες που οι πολιτικοί μας επέβαλαν γιατί είναι ανάξιοι να διαχειριστούν… , καθώς επίσης και την προσπάθεια του πολιτιστικού συλλόγου Αγίων Δέκα που δια του προέδρου του κ. Καπαρουδάκη κατάφερε να κινητοποιήσει ένα μεγάλο μέρος της νεολαίας για την διοργάνωση όλης αυτής της υπέροχης βραδιάς .

Οι φωτογραφίες που παρουσιάζουμε είναι ενδεικτικές , ενώ καταπληκτικά είναι και τα ΒΙΝΤΕΟ που θα σας παρακολουθήσετε…