Κρήτη
Στρατηγικός σχεδιασμός για την τουριστική προβολή του Ρεθύμνου
Ανάδειξη και προβολή των αξιοθέατων, αρχαιολογικών χώρων και της ιστορίας της περιοχής του Ρεθύμνου.
Το Επιμελητήριο επίσης όρισε τους εκπροσώπους του για την Εφαρμογή της Στρατηγικής Έξυπνης Εξειδίκευσης της Περιφέρειας Κρήτης (RIS3Crete), κατά τομείς προτεραιότητας, ως εξής:
Ι) Αγροδιατροφικός τομέας: α) Γεώργιος Γιακουμάκης, ως τακτικός, β) Κων/νος Σπυριδάκης, ως αναπληρωματικός,
ΙΙ) Πολιτιστικός – Τουριστικός Τομέας: α) Εμμανουήλ Ψαρουδάκης, ως τακτικός, β) Κων/νος Βουρλάκης, ως αναπληρωματικός,
ΙΙΙ) Περιβαλλοντικός Τομέας: α) Θωμάς Παπαδογιάννης, ως τακτικός, β) Ιωάννης Σταγκουράκης, ως αναπληρωματικός,
ΙV) Τομέας της Γνώσης: α) Θεόδωρος Νίνος, ως τακτικός, β) Γεώργιος Πολιουδάκης, ως αναπληρωματικός.
Στόχος της της Στρατηγικής Έξυπνης Εξειδίκευσης είναι η στήριξη της επιχειρηματικότητας και της έρευνας/καινοτομίας, με την κατάθεση-συζήτηση-επεξεργασία καινοτόμων προτάσεων, αναφορικά με τις παραπάνω δράσεις. Κεντρική επιδίωξη της διαδικασίας επιχειρηματικής ανακάλυψης είναι η αξιοποίηση καινοτόμων ιδεών (προϊόντων και διεργασιών) και όχι η απλή αναπαραγωγή ήδη υπαρχόντων καθώς και η εστίαση σε περιορισμένο αριθμό στρατηγικών επιλογών που διαθέτουν σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης και εξαγωγών ή καλύπτουν σημαντικά κενά στο τομέα παροχής υπηρεσιών προς τους πολίτες.
Ενέκρινε τη συμμετοχή Επιμελητηρίου με περίπτερο στις εκθέσεις: α) «ΤΕΧΝΗΜΑ» (Αθήνα, 11-15/1/2017) και β) «ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ» (Αθήνα, 11-15/1/2017) για την προβολή των προϊόντων επιχειρήσεων – μελών του, ύστερα από σχετικά αιτήματά τους.
Ενέκρινε, για άλλη μια χρονιά, την επιχορήγηση των εξόδων διοργάνωσης χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων, ως εξής:
α) Στην πόλη του Ρεθύμνου, με επιχορήγηση του Εμπορικού Συλλόγου Ρεθύμνης, ποσού 6.000,00 ευρώ,
β) Στο Πέραμα Μυλοποτάμου, με επιχορήγηση του Εμπορικού Συλλόγου Περάματος, ποσού 1.000,00 ευρώ.
Στόχος των εκδηλώσεων αυτών είναι η δημιουργία ενός εορταστικού κλίματος, μιας εορταστικής ατμόσφαιρας που θα κάνει ελκυστικό τον περίπατο στις βιτρίνες των καταστημάτων και θα τονώσει την αγορά, σε μια περίοδο μάλιστα έντονης οικονομικής κρίσης.