Αγροτικά
Κρήτη: Εγκρίθηκε οικονομική ενίσχυση μελισσοκόμων λόγω COVID-19
5.600.000 ευρώ κατευθύνονται σαν οικονοµική ενίσχυση στους Μελισσοκόµους της χώρας για να καλύψουν µέρος των οικονοµικών πληγών του COVID-19
Τον Σεπτέµβριο του 2020, µε πρωτοβουλία του Μελισσοκοµικού Συλλόγου Ρεθύµνου «Μελιττεύς», µε την συµµετοχή όλων των άλλων Μελισσοκοµικών Φορέων της Κρήτης και µε σύµµαχο τον Αντιπεριφερειάρχη Πρωτογενή Τοµέα κ. Χνάρη Μανόλη κατατέθηκε υπόψη του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίµων κ. Μ. Βορίδη αίτηµα των Μελισσοκόµων της Κρήτης µε θέµα την «Άµεση οικονοµική ενίσχυση των µελισσοκόµων της Κρήτης και την ένταξη των µελισσοκόµων στους πληττόµενους ΚΑ∆ λόγω COVID 19».
Σήµερα µετά από πέντε µήνες, και σύµφωνα µε επίσηµες και επιβεβαιωµένες πληροφορίες από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, ο Μελισσοκοµικός Σύλλογος Ρεθύµνου «Μελιττεύς» µε ιδιαίτερη ικανοποίηση ενηµερώνει τα µέλη του αλλά και τους µελισσοκόµους της χώρας ότι ολοκληρώθηκε από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης η Κλαδική Μελέτη για τις οικονοµικές επιπτώσεις του COVID 19 µε έγκριση του ποσού των 5.600.000 € για τον κλάδο της µελισσοκοµίας.
Η σχετική απόφαση της οικονοµικής ενίσχυσης σύµφωνα µε τις πληροφορίες βρίσκεται καθ’ οδόν προς τον Αναπληρωτή Υπουργό Οικονοµικών για έγκριση και πληρωµή.
Το ∆Σ του Μελισσοκοµικού Συλλόγου Ρεθύµνου «Μελιττεύς»:
– ευχαριστεί θερµά τον Αντιπεριφερειάρχη Πρωτογενή Τοµέα κ. Εµµανουήλ Χνάρη, ο οποίος από την πρώτη στιγµή κατάλαβε και αντιλήφθηκε στην συνάντηση µας την σοβαρότητα αλλά και την σηµασία του αιτήµατος µας, χωρίς την συµβολή και τις επανειληµµένες προσπάθειες, του οποίου δεν θα είχαµε αυτό το καλό αποτέλεσµα.
– εκτιµά την θετική ανταπόκριση του Υπουργείου Αγροτικής ανάπτυξης, την Συνεργασία όλων των Μελισσοκοµικών φορέων της Κρήτης και την δεδοµένη αρωγή του Αντιπεριφερειάρχη Πρωτογενή Τοµέα κ. Εµµανουήλ Χνάρη στα προβλήµατα του κλάδου και επισηµαίνει την ιδιαίτερη αποτελεσµατικότητα συντονισµένων και τεκµηριωµένων ενεργειών του κλάδου προς όφελος όλων.
goodnet.gr