Αγροτικά

Μέσω του gov.gr οι αιτήσεις για την ενιαία ενίσχυση αγροτών το 2022

Μέσω του gov.gr οι αιτήσεις για την ενιαία ενίσχυση αγροτών το 2022

A-
A+
12/04/2022 | 13:47

«Οι αιτήσεις ενιαίας ενίσχυσης (ΟΣΔΕ) 2022 θα κατατεθούν για πρώτη φορά μέσω του gov.gr», αναφέρει σε ανάρτησή του στο Twitter ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου.

Ο κ. Οικονόμου εξηγεί ότι η έναρξη λειτουργίας της πλατφόρμας αναμένεται την Πέμπτη και επισημαίνει: «Με σχέδιο θέτουμε στην υπηρεσία του Έλληνα αγρότη όλα τα διαθέσιμα προηγμένα εργαλεία».