Αγροτικά

Στήνουν μπλόκο οι αγρότες σήμερα στον κόμβο στα Πεζά

Στήνουν μπλόκο οι αγρότες σήμερα στον κόμβο στα Πεζά

Τα τρακτέρ θα παραταχθούν στο δρόμο χωρίς να διακόψουν την κυκλοφορία των οχημάτων.

A-
A+
11/03/2018 | 10:02

Στους δρόμους βγαίνουν εκ νέου σήμερα Κυριακή 11 Μαρτίου οι αγρότες του νομού Ηρακλείου και στήνουν νέο μπλόκο τιμώντας με αυτόν τον τρόπο την εξέγερση του Κιλελέρ.

Οι αγρότες μαζί με εργατικά – και όχι μόνο – σωματεία έχουν δώσει ραντεβού στις 11 το πρωί στον κόμβο των Πεζών. Σε αυτό το μπλόκο συμμετέχουν αγρότες από τις Επιτροπές Αγώνα Αγροτών Τυμπακίου, Αρκαλοχωρίου και από τους Συλλόγους Ηρακλείου, Καζαντζάκη και Αστερουσίων.

«Παίρνουμε τα τρακτέρ μας και βγαίνουμε στον κόμβο των Πεζών μαζί με ταξικά και εργατικά σωματεία προκειμένου να τιμήσουμε με αυτόν τον τρόπο την εξέγερση του Κιλελέρ. Στις 11 το πρωί θα παραταχθούμε δεξιά και αριστερά του δρόμου χωρίς όμως να διακόψουμε την κυκλοφορία», ανέφερε ο πρόεδρος του Αγροτικού Συλλόγου Αστερουσίων Μανώλης Καρκαβάτσος τονίζοντας παράλληλα πως θα υπάρχουν ομιλίες διαφόρων εκπροσώπων φορέων.

Μάλιστα, ανάλογες κινήσεις έχουν σχεδιαστεί και σε άλλες περιοχές της Ελλάδος μετά από απόφαση της Πανελλαδικής Επιτροπής Μπλόκων της χώρας.