Νότια Κρήτη
Το παράπονο ενός κτηνοτρόφου από το Γερακάρι…συνέντευξη επί του δρόμου!
Η τυχαία συνάντηση με ένα κτηνοτρόφο του Αμαρίου ανέδειξε για άλλη μιά φορά το σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι βοσκοί των ορεινών χωριών της Κρήτης. ” Διαλύσαμε κουμπάρε….” μας είπε , εννοώντας την δύσκολη θέση που βρίσκονται οι κτηνοτρόφοι λόγω των φετινών συγκυριών .”Ο φετινός χιονιάς ήταν πολύ βαρύς για μας .

Μέχρι και πριν λίγες ημέρες είχαμε τα ζώα μέσα και τα ταϊζαμε. Από την άλλη ο χιονιάς είχε σκεπάσει τα πάντα και δεν βγήκανε ούτε τα χόρτα. Αμέσως μετά ήρθε και ο Νοτιάς και μας αποτελείωσε . Αν δεν βρέξει , που δεν το βλέπω , θα καταστραφούμε , χόρτα δεν θα βγούνε και οι ζωοτροφές είναι πανάκριβες …” μας είπε .
Δείτε ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ την απόγνωση του