Νότια Κρήτη

Εικόνα «χωματερής» στο Σταθμό Μεταφόρτωσης πλαστικών  στο δρόμο προς Λαγολιό

Εικόνα «χωματερής» στο Σταθμό Μεταφόρτωσης πλαστικών στο δρόμο προς Λαγολιό

Εικόνα διάλυσης, εγκατάλειψης και αδιαφορίας- Για άλλη μια φορά επιδεικτικά απούσα η δημοτική αρχή!

A-
A+
05/05/2023 | 21:08

Εικόνα ανεξέλεγκτης χωματερής και όχι ενός σταθμού μεταφόρτωσης για τα πλαστικά νάιλον των θερμοκηπίων –όπως επίσημα έχει βαφτιστεί- θυμίζει το οικόπεδο που βρίσκεται στη ΔΕ Τυμπακίου και πάνω στον δρόμο που οδηγεί στην κοινότητα του Λαγολιού.

Στο χώρο που ανήκει στο Δήμο και που λειτουργεί εδώ και μερικά χρόνια ως σταθμός μεταφόρτωσης πλαστικών νάιλον θερμοκηπίων επικρατεί το αδιαχώρητο, όπως μπορεί να δει κανείς και στις σχετικές φωτο με την κατάσταση να έχει ξεφύγει επικίνδυνα και να αποτελεί πλέον «περιβαλλοντική βόμβα» για την ευρύτερη περιοχή. Ειδικά τις τελευταίες ημέρες με τους ισχυρούς ανέμους που πνέουν στο Νότο τα πλαστικά νάιλον «έχουν ξεφύγει» από τον οριοθετημένο χώρο και έχουν απλωθεί κατά μήκος του δρόμου και σε παρακείμενους αγρούς.

Ο χώρος, παρότι ανοιχτός και προσβάσιμος στον καθένα, διέθετε περίφραξη, η οποία με ιδιωτική πρωτοβουλία απ’ όσο γνωρίζουμε είχε καλυφθεί και με δίχτυ των ελιών για μεγαλύτερη ασφάλεια. Δυστυχώς, η έλλειψη συντήρησης και επισκευής και η πολύμηνη εγκατάλειψη του σταθμού από τη δημοτική αρχή είχαν ως αποτέλεσμα να καταστραφεί μεγάλο μέρος της περίφραξης και της πόρτας εισόδου και ο χώρος να μην διαθέτει πλέον περίφραξη αλλά να είναι ανοικτός από παντού και ανεξέλεγκτος.  

Επίσης μέσα στο σταθμό μεταφόρτωσης επικρατεί το αδιαχώρητο από κάθε είδους πλαστικά που έχουν μεταφερθεί και εναποτεθεί εκεί, όπως πλαστικά λάστιχα ποτίσματος καλλιεργειών, μπιτόνια και πλαστικά δοχεία τα οποία, ωστόσο δεν είναι της ίδιας κατηγορίας με τα ναιλον και δεν είναι γνωστό αν αναλαμβάνει η ίδια εταιρία την περισυλλογή και ανακύκλωσή τους.

Επιπλέον ο Δήμος δεν έχει μεριμνήσει ούτε για την συντήρηση του χώρου που εμπίπτει στη δικαιοδοσία του, αλλά ούτε έχει φροντίσει να ενημερώσει την εταιρία με τη συνεργασία της οποίας δημιουργήθηκε αυτός ο σταθμός μεταφόρτωσης, ώστε να γίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα η απομάκρυνση των πλαστικών και να μην γεμίζει ασφυκτικά ο χώρος. Άραγε, ο αρμόδιος αντιδήμαρχος, υπεύθυνος για την καθαριότητα κ. Κωνσταντουλάκης γνωρίζει για την απαράδεκτη εικόνα του Σταθμού Μεταφόρτωσης; Ή για μια ακόμα φορά η δημοτική αρχή «πιάνεται» εξ απήνης και παραμένει επιδεικτικά απούσα!

Σημειωτέον ότι στην ευρύτερη περιοχή του Λαγολιού υπάρχουν βίλες και εξοχικές κατοικίες και μεγάλο επενδυτικό ενδιαφέρον από ξένους κυρίως και ασφαλώς η συγκεκριμένη εικόνα δεν αποτελεί διαφήμιση για τον τόπο, αλλά ούτε και τιμά κανένα η συγκεκριμένη εικόνα.