Εκπαίδευση

“Αλαλούμ” με τις δηλώσεις του υφ. Παιδείας για την παράταση της τηλεκπαίδευσης των φοιτητών μέχρι τον Ιούνιο

“Αλαλούμ” με τις δηλώσεις του υφ. Παιδείας για την παράταση της τηλεκπαίδευσης των φοιτητών μέχρι τον Ιούνιο

A-
A+
11/01/2021 | 14:44

“Αλαλούμ” επικράτησε σήμερα με τις δηλώσεις του υφυπουργού Παιδείας, αρμόδιου γιοα τα ΑΕΙ, Άγγελου Συρίγου σχετικά με την παράταση της τηλεκπαίδευσης των φοιτητών μέχρι τον Ιούνιο.

Το πρωί στον Αντέννα ανακοίνωσε την παράταση της τηλεκπαίδευσης των φοιτητών μέχρι τον Ιούνιο και στη συνέχεια στον ΣΚΑΙ “ανακάλεσε” τις αρχικές δηλώσεις με την διευκρίνιση “Για το εαρινό εξάμηνο η πρόθεση του υπουργείου είναι να υπάρξει μια οριζόντια λύση για όλο το εξάμηνο, δηλαδή να μην κάνουμε άλλα τον Μάρτιο και άλλα τον Απρίλιο και τον Μάιο. Οι προτάσεις θα κατατεθούν αφού δούμε τα επιδημιολογικά δεδομένα ώστε να μας πει τι μπορεί να γίνει το επόμενο εξάμηνο”.  

Τι ανακοίνωσε νωρίτερα

Ο υφυπουργός Παιδείας , νωρίτερα μιλώντας στον Αντέννα,ανακοίνωσε ότι  δεν θα επαναλειτουργήσουν,  τα Πανεπιστήμια ούτε το δεύτερο εξάμηνο για ζώσης εκπαίδευση των φοιτητών και θα συνεχιστεί η τηλεκπαίδεσυη μέχρι τον Ιούνιο, .

Ειδικότερα ο υφυπουργός Παιδείας δήλωσε τα εξής:

Υφ. Παιδείας: Προβληματιστήκαμε πάρα πολύ στο εάν το επόμενο εξάμηνο, να περιμένουμε   μήπως τα ανοίξουμε τα Πανεπιστήμια  από το Πάσχα και μετά. Κινούμαστε στη λογική , μιλήσαμε και  με την κ. Κεραμέωως εκτενώς επί του θέματος, καθαρές λύσεις να μην λειτουργήσουν τα Πανεπιστήμια δια ζώσης.

Δημοσιογράφος: Μέχρι και το Πάσχα;

Υφ. Παιδείας: Όχι μέχρι το Πάσχα, όλο το επόμενο εξάμηνο,

Δημοσιογράφος: Μέχρι το τέλος  δηλαδή;

Υφ. Παιδείας: Μέχρι το τέλος να μην κινηθούμε στη λογική να επαναλειτουργήσουν  τα Πανεπιστήμια δια ζώσης. Θα είναι μόνον με τηλεκπαίδεση.

Λάβαμε και την παράμετρο με την ενοικίαση σπιτιών. Φανταστείτε τι  θα γίνει εάν  κάποιος πάει να νοικιάσει ένα διαμέρισμα για 1,5 μήνα από το Πάσχα μέχρι τον Ιούνιο.Δεν είναι λογικό αυτό.





Πηγή: esos.gr