Εκπαίδευση
Ανοίγουν και οι βρεφονηπιακοί σταθμοί τη Δευτέρα 11 Ιανουαρίου
Την επαναλειτουργία των βρεφονηπιακών σταθμών μαζί με τα δημοτικά και τα νηπιαγωγεία αποφάσισε η Κυβέρνηση από τη Δευτέρα 11 Ιανουαρίου,μετά την σχετική εισήγηση της Ειδικής Επιτροπής Λοιμωξιολόγων.
Παράλληλα έχουν δοθεί οι ακόλουθες οδηγίες:
1) Η χρήση μάσκας για τα παιδιά των βρεφονηπιακών είναι προαιρετική.
2) Υποχρεωτική είναι η χρήση μη ιατρικής μάσκας (ή σε ειδικές περιπτώσεις ασπίδας προσώπου) από όλους τους εργαζόμενους στους σταθμούς.
3) Διαχωρισμός των αύλειων δραστηριοτήτων κατά τμήματα.
4) Ειδική μέριμνα για τη σίτιση.