Εκπαίδευση

Ανοίγουν και οι βρεφονηπιακοί σταθμοί τη Δευτέρα 11 Ιανουαρίου

Ανοίγουν και οι βρεφονηπιακοί σταθμοί τη Δευτέρα 11 Ιανουαρίου

A-
A+
07/01/2021 | 10:25

Την επαναλειτουργία των  βρεφονηπιακών  σταθμών μαζί με τα δημοτικά και τα νηπιαγωγεία αποφάσισε η Κυβέρνηση από τη Δευτέρα 11 Ιανουαρίου,μετά την σχετική εισήγηση της  Ειδικής Επιτροπής Λοιμωξιολόγων.

Παράλληλα έχουν δοθεί οι ακόλουθες οδηγίες:

1) Η χρήση μάσκας για τα παιδιά των βρεφονηπιακών είναι προαιρετική.

2) Υποχρεωτική είναι η χρήση μη ιατρικής μάσκας (ή σε ειδικές περιπτώσεις ασπίδας προσώπου) από όλους τους εργαζόμενους στους σταθμούς.

3) Διαχωρισμός των αύλειων δραστηριοτήτων κατά τμήματα.

4) Ειδική μέριμνα για τη σίτιση.