Εκπαίδευση
Αποκλεισμός εκπαιδευτικών από τη διεκδίκηση θέσεων στελεχών εκπαίδευσης
Η διάταξη έχει ήδη συμπεριληφθεί στο πολυνομοσχέδιο που ετοιμάσει η πολιτική ηγεσία του υπουργείο Παιδείας
Οι εκπαιδευτικοί που θα απέχουν από την εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων θα αποκλείονται από τη διεκδίκηση θέσεων Στελεχών Εκπαίδευσης (Διευθυντών Σχολείων , Διευθυντών Εκπαίδευσης , Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης κλπ).
Αυτό προβλέπει διάταξη που ήδη έχει συμπεριληφθεί στο πολυνομοσχέδιο που ετοιμάσει η πολιτική ηγεσία του υπουργείο Παιδείας, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του esos.
Ανώτατο στέλεχος του υπουργείου Παιδείας σε επικοινωνία με το esos τόνισε ότι δεν πρόκειται για “τιμωρητική” ρύθμιση αλλά “είναι αυτονόητο ότι δεν μπορεί κάποιος να είναι ηγετικό στέλεχος στην εκπαίδευση όταν αρνείται την αξιολόγηση”.
Η ίδια πηγή δήλωσε στο esos ότι πρόκειται για διάταξη που έτσι κι αλλιώς θα περιλαμβάνονταν στο πολυνομοσχέδιο, ανεξάρτητα από την αποχή -απεργία που κήρυξε η ΟΛΜΕ.
Η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως ήδη μιλώντας προχθές σε τηλεδιάσκεψη με περισσότερους από 2.300 Διευθυντές σχολικών μονάδων έστειλε μήνυμα ότι θα υπάρξουν συνέπειες για όσους δεν συμμετάσχουν στην αξιολόγηση των σχολικών μονάδων.
«Προφανώς είναι υπηρεσιακή υποχρέωση όλων η συμμετοχή στο θεσμό της αξιολόγησης με ό,τι συνεπάγεται κάθε υπηρεσιακή υποχρέωση», είπε χαρακτηριστικά η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, και σημείωσε:
Ηθική υποχρέωση: Πέρα όμως από υπηρεσιακό καθήκον, είναι και ηθική η υποχρέωση απέναντι στα παιδιά μας να εφαρμοσθεί η διαδικασία με τον καλύτερο δυνατό τρόπο με στόχο μονάχα ένα: πώς θα βελτιώσουμε την ποιότητα του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου για τα παιδιά μας.
Βελτίωση- αξιολόγηση: Δεν μπορούμε να έχουμε βελτίωση, χωρίς αξιολόγηση. Και για αυτόν ακριβώς τον λόγο η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου εφαρμόζεται σε τόσες χώρες στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Και όλοι σας – είμαι βέβαιη – θέλετε βελτίωση, για τα παιδιά μας.
Ο θεσμός θα αξιοποιηθεί αποτελεσματικά: Είστε όλοι λειτουργοί, είστε όλοι αφοσιωμένοι ακριβώς σε αυτόν τον στόχο, και για αυτό είμαι βέβαιη ότι και ο θεσμός αυτός θα αξιοποιηθεί αποτελεσματικά για να προσφέρουμε ακόμη περισσότερα στα παιδιά μας.»
Πηγή: esos.gr