Εκπαίδευση

Κεραμέως: Μετά το Πάσχα το άνοιγμα των Γυμνασίων και των Δημοτικών

Κεραμέως: Μετά το Πάσχα το άνοιγμα των Γυμνασίων και των Δημοτικών

A-
A+
08/04/2021 | 9:30

«Δύο εβδομάδες έμειναν – Συνεχίζεται η τελεκπαίδευση για τις άλλες ηλικίες»

Μετά την περίοδο του Πάσχα οριοθέτησε, η Υπουργός Παιδείας, την έναρξη των μαθημάτων δια ζώσης για τα Γυμνάσια και τα Δημοτικά.

«Αυτήν τη στιγμή έχουμε εισήγηση των ειδικών για το άνοιγμα των Λυκείων, εξετάζουμε συστηματικά με τους ειδικούς και το άνοιγμα των άλλων βαθμίδων. Αυτήν τη στιγμή δεν υπάρχει τέτοια εισήγηση», είπε μέσω τοποθέτησής της στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή του ΑΝΤ1.

«Για πριν από το Πάσχα δεν θα εισηγηθούμε άνοιγμα των Γυμνασιων και Δημοτικών. Δύο εβδομάδες έμειναν μέχρι τις διακοπές του Πάσχα. Συνεχίζεται η τελεκπαίδευση για τις άλλες ηλικίες. Θυμίζω ότι τα Λύκεια έχουν μείνει για μεγαλύτερο διάστημα κλειστά και επίσης έχουμε τις Πανελλαδικές Εξετάσεις που πλησιάζουν».