Εκπαίδευση

Lockdown: Το σχέδιο για τα σχολεία

Lockdown: Το σχέδιο για τα σχολεία

A-
A+
17/03/2021 | 11:52

Την Παρασκευή η συνεδρίαση των ειδικών για άρση lockdown και αποφάσεις για τα σχολεία – Στο τραπέζι σχέδιο για επαναλειτουργία των σχολείων

Σχέδιο χαλάρωσης των περιορισμών του lockdown για τη διασπορά του κορωνοϊού ετοιμάζει η κυβέρνηση, το οποίο αφορά και τη σταδιακή επαναλειτουργία των σχολείων.

Το επικρατέστερο σενάριο είναι να ανοίξουν πρώτα τα Λύκεια τον Απρίλιο, ώστε να δοθεί προτεραιότητα στους μαθητές που δίνουν φέτος πανελλαδικές εξετάσεις. Η επιτροπή των ειδικών παραμένει προς το παρόν επιφυλακτική καθώς πρώτα θα πρέπει να εξεταστούν τα νέα επιδημιολογικά δεδομένα, με δεδομένο ότι η παρατηρείται κατακόρυφη αύξηση των κρουσμάτων τις τελευταίες δύο εβδομάδες. 

Σε κάθε περίπτωση, οι τελικές αποφάσεις θα ανακοινωθούν την Παρασκευή από τον υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας Νίκο Χαρδαλιά.

Γώγος: Τον Απρίλιο να ανοίξουν τα Λύκεια

Άνοιγμα των Λυκείων και μερικό άνοιγμα δραστηριοτήτων εντός του Απριλίου προτείνει το μέλος της επιτροπής λοιμωξιολόγων και καθηγητής Ιατρικής του Πανεπιστημίου Πατρών Χαράλαμπος Γώγος

«Υπάρχει ανάγκη να ανοίξουν τα σχολεία, μέσα στον Απρίλιο πιστεύω, για όλες τις βαθμίδες θα θέλαμε, αλλά πρέπει να ανοίξουμε από το Λύκειο που πιέζεται πάρα πολύ, όπως πιέζονται και τα πανεπιστήμια» επισήμανε στον ΣΚΑΪ ο καθηγητής.

«Ο Μάρτης θα χαρακτηριστεί από την αποφόρτιση στο σύστημα, τη δυνατότητα επαρκούς νοσηλείας και να ελεγχθεί η επιδημία. Ο Απρίλης θα λειτουργήσει περισσότερο εκτονωτικά για να λειτουργήσουν κάποιες δραστηριότητες, και ελπίζω ο Μάης να λειτουργήσει σε σχέση με την εμβολιαστική κάλυψη» πρόσθεσε.

Επίσης, τόνισε ότι «υπάρχει μια διάθεση ανοίγματος κοινωνίας και οικονομίας τουλάχιστον με τα πιο απλά μέτρα στην αρχή και μετά τα σημαντικά. Δεν είναι θέμα μόνο αγοράς, είναι και η εκπαίδευσηΤο να ανοίξουν τα κομμωτήρια δεν είναι τίποτα σπουδαίο, και δεν έχει προσθέσει και τίποτα σε επίπεδο επιδημιολογικής φόρτισης. Τα υπόλοιπα πρέπει να έρθουν, θα έρθουν, σιγά – σιγά τέλη του μήνα, αρχές Απρίλη». 

memaska-foitites.jpeg

Παγώνη: Να ανοίξουν τα καταστήματα και μετά τα σχολεία και η εστίαση

Το άνοιγμα των καταστημάτων και σε δεύτερη και τρίτη φάση των σχολείων και της εστίασης προκρίνει η πρόεδρος της Ένωσης Ιατρών Νοσοκομείων της ΑθήναςΜατίνα Παγώνη.

Σε δηλώσεις της στην ΕΡΤ, η κα Παγώνη τονίζει ότι από το τέλος της τρέχουσας εβδομάδας και στις αρχές της επόμενης, αναμένεται σταδιακή μείωση στον αριθμό των κρουσμάτων, ωστόσο θα συνεχιστεί η πίεση στα νοσοκομεία, καθώς ο αριθμός των ασθενών με Covid-19 στα νοσοκομεία είναι μεγάλος.

«Ο κόσμος όμως, δεν αντέχει άλλο και αυτό πρέπει να το λάβουμε υπόψιν μας. Γι’ αυτό πρέπει να ανοίξουν τα καταστήματα το επόμενο διάστημα, να ακολουθήσουν τα σχολεία και στα μέσα Απριλίου, να ανοίξει και η εστίαση.

Απαράδεκτη και άδικη η μετακίνηση ειδικευόμενων γιατρών από τα Δημόσια νοσοκομεία, στα ιδιωτικά. Όποιος το εισηγήθηκε αυτό, ήταν απαράδεκτο και γι’ αυτό το σταματήσαμε.

Η αλήθεια είναι ότι έγιναν λάθη και ότι σε ορισμένες περιπτώσεις χάσαμε την μπάλα.

Να λέμε την αλήθεια. Αυτό που είχαμε δεν ήταν lockdown. Ήταν τύποις lockdown. Όλος ο κόσμος ήταν έξω. Δεν μπορούμε να κρατήσουμε άλλο κλειστή την οικονομία. Δεν αντέχει. Τηλεργασία στο 60% δεν εφαρμόστηκε.

Αυτό που πρέπει να προσέχουμε, είναι τα προσωπικά μέτρα ασφαλείας. Μάσκα, αποστάσεις και να αποφεύγουμε συνωστισμούς, όσο γίνεται και στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς».





Πηγή: alfavita.gr