Κρήτη

Πώς θα λειτουργήσουν από Δευτέρα τα σχολεία στον Δήμο Ρεθύμνου και Δήμο Αγίου Νικολάου

Πώς θα λειτουργήσουν από Δευτέρα τα σχολεία στον Δήμο Ρεθύμνου και Δήμο Αγίου Νικολάου

A-
A+
06/02/2021 | 10:42

Τα νέα περιοριστικά μέτρα που ανακοινώθηκαν χθες επηρεάζουν τη λειτουργία των σχολείων σε συγκεκριμένες περιοχές με ιδιαίτερα αυξημένο επιδημιολογικό φορτίο.

Ανοιχτά παραμένουν τα σχολεία, δημοτικά και γυμνάσια σε κόκκινες περιοχές, καθώς ανακοινώθηκε ότι δεν θα τροποποιηθεί η λειτουργία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. «Εισηγηθήκαμε να μην τροποποιηθεί η λειτουργία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Τα παιδιά δεν οδηγούν την πανδημία, αλλά την ακολουθούν», είπε η  Καθηγήτρια Παιδιατρικής Λοιμωξιολογίας και μέλος της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων, Βάνα Παπαευαγγέλου κατά τις ανακοινώσεις για τα νέα μέτρα με στόχο την αναχαίτιση του κορωνοϊού το απόγευμα της Παρασκευής.

Τι θα ισχύσει για τον Δήμο Ρεθύμνου

Συγκεκριμένα και σύμφωνα με τις χθεσινές ανακοινώσεις στις “κόκκινες” περιοχές της χώρας, οπού εδώ εντάσσεται και ο Δήμος Ρεθύμνου, αναστέλλεται η δια ζώσης λειτουργία των Λυκείων και από Δευτέρα θα εφαρμοστεί η μέθοδος της τηλεκπαίδευσης.

Οι υπόλοιπες σχολικές βαθμίδες, δηλαδή τα Νηπιαγωγεία, τα Δημοτικά, τα Γυμνάσια και οι βρεφονηπιακοί σταθμοί θα λειτουργήσουν κανονικά με φυσική παρουσία.

Σε αυστηρότερα περιοριστικά μέτρα ο Δήμος Αγίου Νικολάου

Αυστηρότερα περιοριστικά μέτρα ισχύουν από σήμερα όμως στις 6 το πρωί για τους δήμους Θήρας, Μυκόνου, Χαλκιδέων, Πατρέων και Αγίου Νικολάου Λασιθίου καθώς το επιδημιολογικό τους φορτίο θεωρήθηκε ιδιαίτερα αυξημένο και επικίνδυνο.

Η επιδημιολογική εικόνα των πέντε αυτών περιοχών, όπως είπε χθες ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων, Νίκος Χαρδαλιάς, κάνει αναγκαία τη λήψη περαιτέρω περιοριστικών μέτρων σε σχέση με αυτά που ισχύουν για τις «κόκκινες» περιοχές, προκειμένου να αναστραφεί η πορεία εξάπλωσης του ιού.

Σε αυτές τις περιοχές, αναστέλλεται, επίσης, η δια ζώσης λειτουργία των σχολείων όλων των βαθμίδων και των βρεφονηπιακών σταθμών.Τα σχολεία θα λειτουργούν με τη μέθοδο της τηλεκπαίδευσης

Τα δημοτικά σχολεία και οι βρεφονηπιακοί σταθμοί θα συνεχίσουν να λειτουργούν στους δήμους Μυκόνου και Θήρας, μόνο, λόγω της μη ανίχνευσης μεταλλάξεων, αλλά και των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών των αιτιών της διασποράς του ιού στα νησιά αυτά.

Στην υπόλοιπη Κρήτη τα σχολεία θα παραμείνουν ανοικτά και θα πραγματοποιούνται μαθήματα με φυσική παρουσία μαθητών και εκπαιδευτικών έκτος και αν κάποιο σχολείο ή τμήμα έχει κλείσει λόγω κρουσμάτων κορωνοϊού.