Εκπαίδευση
Self test: Το σποτ της κυβέρνησης για την επιστροφή των μαθητών στα σχολεία
«Το πιο σημαντικό τεστ γίνεται εκτός σχολείου», τιτλοφορείται το νέο σποτ της κυβέρνησης τη δημοσιότητα δόθηκε το νέο σποτ για την επιστροφή των μαθητών του Λυκείου στις τάξεις από την Δευτέρα 12 Απριλίου 2021, μετά τη διενέργεια των self test, δύο φορές την εβδομάδα.
«Το πιο σημαντικό τεστ γίνεται εκτός σχολείου», είναι ο τίτλος του σποτ, που δείχνει μία μαθήτρια Λυκείου να μαθαίνει ξαφνικά ότι έχει τεστ. Όχι, όμως, κάποιο τεστ πάνω στην ύλη των μαθημάτων, αλλά …self test. Η μαθήτρια ακολουθεί τις οδηγίες διενέργειας του τεστ, προκειμένου να δει αν είναι θετική ή αρνητική στον κορωνοϊό, αλλά και το αν θα μπορέσει να επιστρέψει στην τάξη της.