Εκπαίδευση
Δεν θα γίνεται πρωί η τηλεκπαίδευση για τα Δημοτικά και τα Νηπιαγωγεία
Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης θα παραμείνουν κλειστά από τη Δευτέρα 16 Νοεμβρίου και για δύο εβδομάδες.
Τα μαθήματα θα συνεχιστούν μέσω της εκπαιδευτικής τηλεόρασης και της τηλεκπαίδευσης.
Τι θα ισχύσει από τη Δευτέρα για τους μαθητές των Δημοτικών και των Νηπιαγωγείων:
Η πρωτοβάθμια εκπαίδευση θα λειτουργήσει εξ αποστάεως με δύο αλληλένδετους τρόπους, με την εκπαιδευτική τηλεόραση και τη σύγχρονη τηλεκπαίδευση:
-εκπαιδευτική τηλεόραση: Αμέσως από τη Δευτέρα το πρωί στις 9 πμ πρώτη μέρα εφαρμογής των μέτρων θα αρχίσουν να προβάλλονται από την ΕΡΤ2 τηλεοπτικά μαθήματα για μαθητές δημοτικού.
Θα ανακοινωθεί αύριο το πρόγραμμα των μαθημάτων αυτών.
-Σύγχρονη τηλεκπαίδευση: από τη Δευτέρα η Διευθύνση του σχολείου σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς θα καταρτίσουν πρόγραμμα σύγχρονης τηλεκπαίδευσης και θα κάνουν τις απαραίτητες δοκιμές.
Η τηλεκπαίδευση θα ξεκινήσει την Τετάρτη, μετά τη σχολική αργία της 17ης Νοεμβρίου. Η τηλεκπαίδευση θα είναι υποχρεωτική, η κάθε διδακτική ώρα θα έχει διάρκεια 30′ (μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής – θμίζω ότι στα Γυμνάσια και στα Λύκεια η διδακτική ώρα στην τηλεκπαίδευση είναι 40′) και θα πραγματοποιείται από τις 2 έως τις 5 μμ για τα δημοτικά και 2 με 4:20 για τα Νηπιαγωγεία, συμπεριλαμβανομένων μικρών διαλειμμάτων.