Εκπαίδευση

Τηλεκπαίδευση | Δωρεάν tablets στους μαθητές μέχρι τέλος Δεκεμβρίου

Τηλεκπαίδευση | Δωρεάν tablets στους μαθητές μέχρι τέλος Δεκεμβρίου

A-
A+
17/11/2020 | 9:46

Το υπουργείο Παιδείας θα μοιράσει 80.000 tablets στους μαθητές μέχρι τα τέλη Δεκεμβρίου προκειμένου να υποστηρίξει την τηλεκπαίδευση

Η γενική γραμματέας του υπουργείου Παιδείας, κα Αναστασία Γκίκα, δήλωσε στο Mega ότι αυτά τα tablets προέρχονται μέσω του ΕΣΠΑ και ο προγραμματισμός τους έχει γίνει από τον περασμένο Μάρτιο.

Επιπλέον, ανέφερε πως έως τώρα το υπουργείο έχει δώσει 20.000 tablets στους μαθητές.

«Είμαστε σε ειδική περίπτωση. Μας ενδιαφέρει να υπάρχει η επαφή του μαθητή με τον εκπαιδευτικό του» είπε για το γεγονός ότι οι μαθητές του δημοτικού θα κάνουν μάθημα μέσω τηλεκπαίδευσης.

Για την καθυστέρηση παραλαβής των 80.000 tablets, υποστήριξε ότι «είναι θέμα διαδικασιών. Έτσι προχωράει το ΕΣΠΑ».

Επίσης, απέφυγε να απαντήσει πόσα παιδιά έχουν ανάγκη tablets και πόσα έχουν αιτηθεί την χορήγησή τους, κάνοντας λόγο για προσωπικά δεδομένα.

«Κάνουμε ό,τι μπορούμε. Τον Ιούνιο του 2019 υπήρχαν 4,500 λάπτοπ και τώρα υπάρχουν 25.000 και προχωράμε. Όλα είναι δύσκολα. Ευτυχώς τα παιδιά είναι προσαρμόσιμα. Όπως προσαρμόστηκαν στις μάσκες, στο πλύσιμο χεριών, έτσι θα προσαρμοστούν και στην τηλεκπαίδευση» συμπλήρωσε.

Για το ίδιο θέμα η κα Ζαχαράκη δήλωσε: «Ήδη από το Μάρτιο, έχει ξεκινήσει η αποστολή tablets προς τις σχολικές μονάδες, τα οποία παραμένουν στην ιδιοκτησία του σχολείου και θα διατεθούν σε μαθητές με βάση οικονομικά και κοινωνικά κριτήρια».