Κρήτη

66χρονος απαγχονίστηκε μέσα στο ξυλουργείο του!

66χρονος απαγχονίστηκε μέσα στο ξυλουργείο του!

Τον 66χρονο ξυλουργό βρήκε απαγχονισμένο η ίδια του η γυναίκα

A-
A+
30/09/2016 | 8:50

Με τον πιο τραγικό τρόπο έδωσε τέλος στη ζωή του ένας 66χρονος άνδας στο καλό Χωριό Λασιθίου, παιρνώντας μια θηλιά στονν λαιμό του, μέσα στο χώρο εργασίας του!

Τον 66χρονο ξυλουργό βρήκε απαγχονισμένο η ίδια του η γυναίκα η  οποία είχε ανησυχήσει από την πολύωρη απουσία του συζυγου της.

Στο σημείο δνε βρέθηκε κάποιο σημείωμα και η αστυνομία εξετάζει τους λόγους που μπορεί να οδήγησαν τον άνδρα σε αυτήν την πράξη.