Κρήτη

Αναχώρησε για τη Γαλλία ο ασθενής με τα ανθεκτικά μικρόβια

Αναχώρησε για τη Γαλλία ο ασθενής με τα ανθεκτικά μικρόβια

Ο Γάλλος τουρίστας παρέμεινε για μεγάλο διάστημα σε απομονωμένο θάλαμο στη ΜΕΘ του Βενιζελείου.

A-
A+
03/02/2017 | 11:02

Μετά από αλλεπάλληλες καθυστερήσεις πολλών εβδομάδων νοσηλείας στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο Ηρακλείου μεταφέρθηκε τελικά σε νοσοκομείο της Λυόν ο Γάλλος ασθενής που είχε κολλήσει πολυανθεκτικά μικρόβια σε νοσοκομείο της Σαουδικής Αραβίας όπου είχε εισαχθεί μετά από ηλίαση.

Η αεροδιακομιδή του ολοκληρώθηκε το πρωί της Τετάρτης και πλέον θα συνεχίσει τη νοσηλεία του εκτός ΜΕΘ.

Ο Γάλλος παρέμεινε για μεγάλο διάστημα σε απομονωμένο θάλαμο της Εντατικής του Βενιζελείου και στην συνέχεια σε απομονωμένο θάλαμο της Παθολογικής Κλινικής. Χρειάστηκε να ζητηθεί η συνδρομή ακόμη και της γαλλικής πρεσβείας για να φύγει από το Ηράκλειο, αφού για καιρό το γαλλικό νοσοκομείο “τρέναρε” τη διαδικασία με την δικαιολογία ότι δεν είχε διαθέσιμο κρεβάτι.

Πηγή εφημερίδα Πατρίς