Κρήτη
Ανεστάλη η απεργία της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας
Eίχαν αρχίσει ήδη να καταγράφονται ελλείψεις σε βασικά είδη διατροφής.
Ελεύθερα να αποπλεύσουν είναι τα πλοία σε όλη τη χώρα, μετά την απόφαση της ΠΝΟ για αναστολή της απεργιακής κινητοποίησης, που ελήφθη σήμερα.
«Αναστολή της απεργίας και βλέπουμε αργότερα τι θα γίνει, γιατί κανένα πρόβλημά μας δεν λύθηκε», δήλωσε στον ΣΚΑΪ μετά από την απόφαση ο πρόεδρος της ΠΝΟ, Γιάννης Χαλάς. «Δεν γίνεται να υποφέρουμε εμείς για πράγματα στα οποία η κυβέρνηση πρέπει να δείξει μεγαλύτερη ευαισθησία», πρόσθεσε.
«Επιτέλους πρυτάνευσε η λογική έπειτα από διάλογο 18 ημερών», σχολίασε ο κ. Κουρουμπλής μετά από την απόφαση της ΠΝΟ να αναστείλει τις κινητοποιήσεις. «Το αίτημα για το οποίο έγινε η απεργία, η κυβέρνηση το ικανοποίησε πλήρως από την πρώτη στιγμή. Δεν υπάρχει θέμα φορολόγησης», τόνισε ακόμη.
Υπενθυμίζεται ότι χθες βράδυ, το λιμάνι του Ηρακλείου μετατράπηκε σε πεδίο μάχης, με συγκρούσεις μεταξύ ναυτεργατών και αγροτών, ενώ στα νησιά είχαν αρχίσει ήδη να καταγράφονται ελλείψεις σε βασικά είδη διατροφής, όπως το γάλα, ενώ σοβαρές είναι ήδη οι ζημιές που έχουν υποστεί οι αγρότες στα ευπαθή αγροτικά προϊόντα.
Πηγή: cretalive.gr