Κρήτη

Αθώοι οι ταξιτζήδες του Ηρακλείου

Αθώοι οι ταξιτζήδες του Ηρακλείου

Μετά από 4 αναβολές

A-
A+
23/11/2016 | 10:48

Αθώοι κρίθηκανχτες  από το Τριμελές δικαστήριο Ηρακλείου οι 34 αυτοκινητιστές που διώκονταν για παρακώλυση συγκοινωνίας τον Ιούλιο του 2011, στα πλαίσια της μηχανοκίνητης πορείας που είχαν κάνει τόσο στην οδό Δικαιοσύνης όσο και στην είσοδο του Αερολιμένα Νίκος Καζαντζάκης, μετά τις εξαγγελίες του τότε υπουργού Γιάννη Ραγκούση για πλήρη απελευθέρωση του επαγγέλματος τους.

Μετά από 4 αναβολές, σήμερα το δικαστήριο έκρινε για τους 25 αυτοκινητιστές που είχαν κατηγορηθεί για την παρεμπόδιση κυκλοφορίας στην οδό Δικαιοσύνης, πως αυτό έγινε χωρίς δόλο, μιας και ο σκοπός τους ήταν να δώσουν ψήφισμα τους στον περιφερειάρχη. Η απόφαση του δικαστηρίου είναι πως η υπόθεση μπαίνει στο αρχείο.

Όσο για τους υπόλοιπους 9 αυτοκινητιστές που είχαν κινητοποιηθεί στην είσοδο του αερολιμένα Νίκος Καζαντζάκης, το δικαστήριο τους έκρινε αθώους, μιας και δεν εμπόδιζαν την είσοδο και την έξοδο του αερολιμένα.

Πηγή: inotos.gr