Κρήτη
Με το «Best City Awards» βραβεύτηκε ο Δήμος Αγίου Νικολάου
Τη βράβευση παρέλαβε η αναπληρώτρια Προϊσταμένη των Τεχνικών Υπηρεσιών Μαρία Πρατσινάκη.
Το βραβείο «Best City Awards» παρέλαβε χθες το βράδυ ο Δήμος Αγίου Νικολάου. Ο Δήμος Αγίου Νικολάου βραβεύτηκε με το ασημένιο μετάλλιο για τη μελέτη «Διαμόρφωση – Αισθητική Αναβάθμιση Οδικού Δικτύου και Κοινόχρηστων χώρων, Δημιουργία Δικτύου Ποδηλατοδρόμων – Πεζοδρόμων Περιοχής Σταυρού», της πόλεως του Αγίου Νικολάου, η οποία εκπονήθηκε στο μεγαλύτερο μέρος της από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου. Τη βράβευση παρέλαβε η αναπληρώτρια Προϊσταμένη των Τεχνικών Υπηρεσιών Μαρία Πρατσινάκη.
Στην εκδήλωση η οποία πραγματοποιήθηκε στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, παρέστησαν εκ μέρους του Δήμου Αγίου Νικολάου, ο Δήμαρχος Αντώνης Ζερβός, ο δημοτικός σύμβουλος της μείζονος μειοψηφίας Μιχάλης Κερούλης και η αρχιτέκτων της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Μαρία Πρατσινάκη, η οποία εκπόνησε και όλα τα αρχιτεκτονικά της εν λόγω μελέτης.
Πηγή: Anatolh.com