Κρήτη
“Διορθώνουν” την ασφαλτόστρωση- παρωδία σε δρόμο στο Ρέθυμνο
Τα συνεργεία χθες έκαναν το αυτονόητο, απομακρύνοντας τα αυτοκίνητα και τους κάδους από το δρόμο.
Αφού γέλασε και το “παρδαλό κατσίκι” με την απίστευτη γκάφα των υπευθύνων να ασφαλτοστρώσουν δρόμο σε συνοικία του Ρεθύμνου αφήνοντας μπαλώματα και κενά κάτω από σταθμευμένα οχήματα και στους χώρους όπου τοποθετούνται οι κάδοι περισυλλογής των απορριμμάτων, η επίστρωση του δρόμου με ασφαλτοτάπητα επαναλαμβάνεται για δεύτερη φορά!
Αυτή τη φορά και μετά το σάλο του προκλήθηκε σε τοπικό και πανελλήνιο επίπεδο με το θέαμα της ασφαλτόστρωσης στην οδό Επ. Μαρούλη στο Ρέθυμνο να έχει γίνει viral σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στα τηλεοπτικά πάνελ, οι αρμόδιοι μετά το απίστευτο “κράξιμο” που έφαγαν, αποφάσισαν να “διορθώσουν” το λάθος.
Έτσι χθες από νωρίς το πρωί, έκλεισαν το δρόμο και κάθε πρόσβαση σε αυτόν, ενώ φρόντισαν να έχουν απομακρυνθεί όλα τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα. Αυτή τη φορά και οι κάδοι τοποθετήθηκαν προσωρινά πάνω στο πεζοδρόμιο για να μην εμποδίζουν. Μια σειρά δηλαδή από απλά και αυτονόητα που θα έπρεπε να είχαν γίνει εξαρχής, ώστε να αποφευχθεί ο τραγέλαφος!
Η εικόνα του δρόμου στο Ρέθυμνο πάντως, πρόλαβε να περάσει στο πάνθεον των πιο ξεκαρδιστικών γκαφών για το 2016!



