Κρήτη

Έχασε τελικά το χέρι του ο ψαράς που ψάρευε με δυναμίτιδα

Έχασε τελικά το χέρι του ο ψαράς που ψάρευε με δυναμίτιδα

Ο 30χρονος έφτασε στην Κρήτη με αεροδιακομιδή και νοσηλεύεται έχοντας διαφύγει τον κίνδυνο στο ΠΑΓΝΗ

A-
A+
14/12/2016 | 10:11

Στο ΠΑΓΝΗ συνεχίζει να νοσηλεύεται 30χρονος ψαράς ο οποίος μεταφέρθηκε με αεροδιακομιδή στο Ηράκλειο από την Ανάφη, έχοντας υποστεί πολλαπλά και βαρύτατα τραύματα από την έκρηξη ενός μασουριού δυναμίτιδας με το οποίο ψάρευε στο νησί.

Παρά τις προσπάθειες, οι γιατροί δεν κατάφεραν να σώσουν το ένα του χέρι που ακρωτηριάστηκε από τη μέση του πήχυ.

Η επιχείρηση αερομεταφοράς του 30χρονου στην Κρήτη πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Κυριακής και διακομίστηκε στο ΠΑΓΝΗ, όπου νοσηλεύεται έχοντας διαφύγει τον κίνδυνο για τη ζωή του.