Αγροτικά

Έφτασαν στον Πειραιά οι αγροκτηνοτρόφοι της Κρήτης (Φωτο)

Έφτασαν στον Πειραιά οι αγροκτηνοτρόφοι της Κρήτης (Φωτο)

A-
A+
05/11/2021 | 9:24

Περισσότεροι από 1.500 αγρότες και κτηνοτρόφοι από την Κρήτη έκαναν “απόβαση” νωρίς το πρωί της Παρασκευής στο λιμάνι του Πειραιά, προκειμένου να πραγματοποιήσουν διαμαρτυρία έξω από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.

Πάνω από 1.500 αγρότες από την Κρήτη έφτασαν στην Αθήνα - Radiolasithi.gr

Τα αιτήματα των κτηνοτρόφων, τους οποίους στηρίζουν και οι αγρότες, αφορούν στην ΚΥΑ για την κατανομή των βοσκοτόπων που επιφέρει αλλαγές στα κριτήρια καταβολής των κτηνοτροφικών επιδοτήσεων και άλλα ζητήματα όπως η αύξηση του κόστους παραγωγής.

Ακόμη διαμαρτύρονται για την περικοπή των επιδοτήσεων και ζητούν να επιλυθούν τα προβλήματα που έχουν προκύψει από την ανάρτηση των δασικών χαρτών.

Πάνω από 1.500 αγρότες από την Κρήτη έκαναν «απόβαση» στο λιμάνι του  Πειραιά (εικόνες)
Απόβαση» 1.500 αγροτών της Κρήτης στον Πειραιά - Μεταβαίνουν στο υπ.  Αγροτικής Ανάπτυξης

«Θα πάμε στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης να πούμε αυτά που πρέπει να πούμε… Αν μας ακούσει κάποιος…», δήλωσε ένας κτηνοτρόφος στην κάμερα της εκπομπής “Καλημέρα Ελλάδα” του ΑΝΤ1, ενώ ένας δεύτερος συμπλήρωσε «Από ό,τι μάθαμε ο Υπουργός έχει φύγει στη Θεσσαλονίκη. Δεν πειράζει, εμείς θα πάμε έξω από το Υπουργείο. Ευελπιστούμε να βγει ο Υφυπουργός τουλάχιστον και να μας κάνει δεκτά τα αιτήματά μας».

«Ήταν μεγάλος ο τσέκουρας και μάλλον διπλός!», σημείωσαν και προειδοποίησαν με κλιμάκωση των κινητοποιήσεων εάν δεν γίνουν δεκτά τα αιτήματά τους. «Εάν δεν το δεχτούνε, θα κάνουμε το κουμάντο μας».

αγρότες αθήνα
Στην Αθήνα 1.500 αγρότες της Κρήτης – Διαμαρτυρία στο υπ. Αγροτικής  Ανάπτυξης| newmoney
Απόβαση» 1.500 αγροτών της Κρήτης στον Πειραιά - Μεταβαίνουν στο υπ.  Αγροτικής Ανάπτυξης