Αγροτικά
Έληξε η κατάληψη του ΟΠΕΚΕΠΕ από τους αγρότες
Την απόφαση να λήξει προς ώρας η κατάληψη των αγροτών στα γραφεία του ΟΠΕΚΕΠΕ σε Ηράκλειο και Χανιά έλαβε το βράδυ του Σαββάτου το Παγκρήτιο Συντονιστικό Όργανο.
Υπενθυμίζεται ότι την περασμένη Τρίτη 16 Νοεμβρίου αγρότες και κτηνοτρόφοι προχώρησαν σε δυναμικές κινητοποιήσεις μετά το αδιέξοδο που επήλθε στο πρόσφατο ταξίδι εκπροσώπων τους στην Αθήνα. Για τον αγροκτηνοτροφικό κόσμο της Κρήτης, σημεία αιχμής παραμένουν το ζήτημα των επιδοτήσεων, οι δασικοί χάρτες αλλά και η σχεδιαζόμενη μεταρρύθμιση από τον ΟΠΕΚΕΠΕ.
Την απόφαση έκανε γνωστή μέσω ανάρτησής του στα social media πρόεδρος του Κτηνοτροφικού Συλλόγου Μυλοποτάμου, Γρύλλος Παπαδάκης, τονίζοντας πάντως ότι αγρότες και κτηνοτρόφοι παραμένουν σε “επιφυλακή”.