Κρήτη

Εληξε ο συναγερμός στα πλοία απο Πειραιά για Κρήτη

Εληξε ο συναγερμός στα πλοία απο Πειραιά για Κρήτη

Τα πλοία απέπλευσαν κανονικά απο το λιμάνι του Πειραιά.

A-
A+
19/09/2016 | 22:25

Άλλη μια κακoγουστη φάρσα έλαβε τέλος και τα πλοία  με προορισμό την Κρήτη,απέπλευσαν πριν λίγο,αφότου έληξε ο συναγερμός από τις Αρχές.

Εκτός απο το πλοίο των Μινωικών, τηλεφώνημα για βόμβα ειχε πραγματοποιηθεί και σε πλοίο με προορισμό τα Χανιά.

Ο πανικός έληξε και οι επιβάτες ξεκίνησαν το ταξίδι τους.