Κρήτη
Εληξε ο συναγερμός στα πλοία απο Πειραιά για Κρήτη
Τα πλοία απέπλευσαν κανονικά απο το λιμάνι του Πειραιά.
Άλλη μια κακoγουστη φάρσα έλαβε τέλος και τα πλοία με προορισμό την Κρήτη,απέπλευσαν πριν λίγο,αφότου έληξε ο συναγερμός από τις Αρχές.
Εκτός απο το πλοίο των Μινωικών, τηλεφώνημα για βόμβα ειχε πραγματοποιηθεί και σε πλοίο με προορισμό τα Χανιά.
Ο πανικός έληξε και οι επιβάτες ξεκίνησαν το ταξίδι τους.