Κρήτη
Επιχείρηση διάσωσης τεσσάρων ατόμων στον Ψηλορείτη
Πήγαν για βόλτα και ...«κόλλησαν» στα χιόνια.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, τα τέσσερα άτομα πήγαν βόλτα στα χιόνια, στην περιοχή Λάκκος Μυγερού στον Ψηλορείτη, χωρίς τον ειδικό εξοπλισμό και όταν είδαν τα σκούρα, ειδοποίησαν την ΠΥ Ρεθυμνου, ότι δε μπορούσαν να προχωρήσουν.
11 άνδρες του πυροσβεστικού σώματος, ανάμεσά τους και κλιμάκιο της ΕΜΑΚ καθώς και 3 οχήματα έχουν μεταβεί στο σημείο πάνω από τα Λιβάδια, προκειμένου να βοηθήσουν τους 4 πεζοπόρους
Πηγή: cretalive.gr
