Αγροτικά
Ημερίδα με θέμα «Ελιά και λάδι στην Κρήτη»
Την Παρασκευή 24 Νοεμβρίου στο Σπίτι του Πολιτισμού υπό τη διοργάνωση του ΣΕΔΗΚ.
Ημερίδα με θέμα «Ελιά και λάδι στην Κρήτη Ποιότητα-Περιβάλλον –Πολιτισμός», θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 24 Νοεμβρίου στο Σπίτι του Πολιτισμού υπό τη διοργάνωση του ΣΕΔΗΚ, της Περιφέρειας Κρήτης, του δήμου Ρεθύμνου και του 10ου δημοτικού σχολείου Ρεθύμνου, με ώρα έναρξης 9.30 το πρωί. Η εκδήλωση γίνεται στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Ελιάς και τελεί υπό την αιγίδα του Διεθνούς Συμβουλίου Ελαιοκομίας. Ανάλογες εκδηλώσεις γίνονται σε όλες στις περιφερειακές ενότητες.
Πρόγραμμα Ημερίδας
09.30: Προσέλευση, Εγγραφές.
Προβολή ντοκιμαντέρ ΣΕΔΗΚ: «Ο Πολιτισμός της Ελιάς στην Κρήτη»
10.00: Χαιρετισμοί: (Εκπρόσωποι Οργανωτών)
10.20: Επιδράσεις ελαιολάδου στην υγεία παιδιών και ενηλίκων
Δρ. Φραγκιαδάκης Γ., Προϊστ. Τμ. Διατροφής και Διαιτολογίας ΤΕΙ Κρήτης
10.40: Δυνατότητες προώθησης ελαιολάδου στα ξενοδοχεία
Πελεκανάκης Γιώργος, Πρόεδρος Δ/ντων Ξενοδοχείων Κρήτης
11.00: Ελαιοτουρισμός. Μια νέα δυναμική του τουρισμού στην Κρήτη.
Ξενοδοχεία, ελαιοΤαβέρνες, ελαιοΜουσεία και επισκέψιμα ελαιοτριβεία
Δρ. Νικ. Μιχελάκης. Επιστ. Σύμβουλος ΣΕΔΗΚ
11.20: Συζήτηση
11.40: Θεατρικό «Ελαιόλαδο και Σπορέλαια …..»
Παρουσίαση: Μαθητές 10ου Δημ. Σχολείου (Πλατανέ) Ρεθύμνου
Κείμενα: Αγγέλα Μάλμου, Φιλόλογος Νηπιαγωγός, Πρ. Σχολ. Σύμβουλος
Συντονισμός: Nιργιανάκη Γεωργία και Πετράκη Κων/να, Δασκάλες
Θεατρικά: Γιασσάκης Κώστας, Θεατρολόγος – Σκηνικά: Κατράκη Στέλλα
12.00: Απονομή βραβεύσεων σε μαθητές και εκπαιδευτικούς
12.20: Απονομή Βραβεύσεων σε Ξενοδοχεία
(Παρουσιάσεις από Βραβευθέντες (03΄ανα περίπτωση)
13.00: Γευσιγνωσία ελαιοεδεσμάτων (Μαθητές)
14.00: Λήξη εκδήλωσης