Κρήτη

Ηράκλειο: Αντιλήφθηκαν την Αστυνομία και πέταξαν την κάνναβη σε διπλανό σπίτι

Ηράκλειο: Αντιλήφθηκαν την Αστυνομία και πέταξαν την κάνναβη σε διπλανό σπίτι

Πέταξαν στην ταράτσα της διπλανής οικίας 8 συσκευασίες με ποσότητα κάνναβης βάρους 480 γραμμαρίων.

A-
A+
04/02/2017 | 10:36

Αστυνομική επιχείρηση πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή σε σπίτι όπου διέμεναν τέσσερα άτομα, τρεις άνδρες και μία γυναίκα, καθώς σύμφωνα με τις πληροφορίες είχαν στην κατοχή τους ποσότητα κάνναβης.

Οι συλληφθέντες μόλις αντιλήφθηκαν την παρουσία των αστυνομικών, άρχισαν να πετούν συσκευασίες κάνναβης στην διπλανή ταράτσα οι οποίες τελικά μετά από έρευνα βρέθηκαν.

Ειδικότερα, συνελήφθησαν, χθες (03.02.2017) το μεσημέρι, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Ηρακλείου, 19χρονη ημεδαπή και τρεις αλλοδαποί υπήκοοι Αλβανίας ηλικίας 29, 23 και 21 ετών  κατηγορούμενοι για παραβάσεις της Νομοθεσίας περί ναρκωτικών ουσιών.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο στοχευμένων ενεργειών και ειδικών δράσεων της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Κρήτης, για την καταπολέμηση της κατοχής και διακίνησης ναρκωτικών ουσιών και κατόπιν κατάλληλης αξιοποίησης στοιχείων, χθες (03.02.2017) το μεσημέρι από αστυνομικούς της ανωτέρω Υπηρεσίας πραγματοποιήθηκε έρευνα στην κοινή οικία των παραπάνω ατόμων.

Κατά τη διάρκεια της έρευνας βρέθηκαν και κατασχέθηκαν, εννέα αυτοσχέδιες συσκευασίες οι οποίες περιείχαν ποσότητα κάνναβης συνολικού βάρους 530 γραμμαρίων.

Η προανάκριση διενεργείται από την Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Ηρακλείου, ενώ οι συλληφθέντες με την σε βάρος τους σχηματισθείσα δικογραφία θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Ηρακλείου.