Κρήτη

“Κέρδισε” από το Δήμο Ηρακλείου 100.000 ευρώ γνωστός επιχειρηματίας!

“Κέρδισε” από το Δήμο Ηρακλείου 100.000 ευρώ γνωστός επιχειρηματίας!

Η αγωγή είχε γίνει το 2006 και τόσο η πρωτόδικη απόφαση όσο και το Εφετείο τον δικαίωσαν.

A-
A+
14/11/2016 | 10:24

Γνωστός επιχειρηματίας του Ηρακλείου θα εισπράξει από το δήμο 100.000 ευρώ, καθώς κέρδισε στα δικαστήρια την αγωγή που είχε κάνει!

Η αγωγή είχε γίνει το 2006 από τον επιχειρηματία Γιώργο Σταυρακαντωνάκη σε βάρος του τότε δήμου Γοργολαΐνη καθώς, όπως αναφερόταν σε αυτήν, δεν είχε πληρωθεί για την προμήθεια υδραυλικών και άλλων συναφών ειδών που είχαν χρησιμοποιηθεί στην κατασκευή αρδευτικών και υδρευτικών έργων. Στη δίκη, στην οποία ζητούσε ένα ποσό περίπου 104.000 ευρώ, δεν παρουσιάστηκε ο εκπρόσωπος του δήμου, με συνέπεια να δικαστεί ερήμην και να κερδίσει τη δίκη ο επιχειρηματίας.

Η πρωτόδικη απόφαση εκδόθηκε το 2011 και πλέον αφορούσε στον δήμο Ηρακλείου, καθώς ο δήμος Γοργολαΐνη είχε ενταχτεί στο Ηράκλειο. Έτσι ασκήθηκε έφεση από το δήμο Ηρακλείου με την οποία ζήτησε την ακύρωση και εξαφάνιση της πρωτόδικης απόφασης και την απόρριψη της αγωγής διότι δεν τηρήθηκε η νόμιμη διαδικασία η οποία απαιτείται για την προμήθεια υλικών στους ΟΤΑ και επειδή έλαβε υπόψη του ορισμένα τιμολόγια πώλησης και αποστολής τα οποία δεν έφεραν υπογραφή του νομίμου εκπροσώπου του Δήμου.

Το Τριμελές Εφετείο Ανατολικής Κρήτης δίκασε το 2015 την υπόθεση, δικαιώνοντας και πάλι τον επιχειρηματία, περιορίζοντας κατά 5.500 ευρώ το ποσό, που μειώθηκε στα 98.176 ευρώ νομιμότοκα αλλά όρισε τα δικαστικά έξοδα και για τους δύο βαθμούς δικαιοδοσίας στο ποσό των 2000 ευρώ.
Συνολικά, δηλαδή, 100.000 ευρώ.

Το θέμα συζητήθηκε πρόσφατα στη δημοτική αρχή και αποφασίστηκε να μη γίνει προσφυγή στον Άρειο Πάγο καθώς το Νομικό Τμήμα του δήμου εκτίμησε ότι δεν θα ευδοκιμούσε.
Έτσι τώρα ο δήμος πρέπει να καταβάλλει «ζεστό» χρήμα!

 

Πηγή: candianews.gr