Κρήτη
Κέρδισε τη μάχη η 47χρονη αγρότισσα που ήπιε φυτοφάρμακο
Οι γιατροί κατάφεραν να αντιμετωπίσουν εγκαίρως τις επιπλοκές του φυτοφαρμάκου.
Μετά από πολυήμερη μάχη που έδωσε στην Εντατική του Νοσοκομείου του Αγίου Νικολάου ήρθε και η ευχάριστη εξέλιξη ότι η 47 χρονη αγρότισσα από την Ιεράπετρα που ήπιε ισχυρό φυτοφάρμακο, κέρδισε τελικά τη μάχη για τη ζωή.
Οι προσπάθειες των γιατρών της μονάδας, που από την πρώτη στιγμή βρέθηκαν στο πλευρό της για να αντιμετωπίσουν τις βλάβες, που έχει υποστεί ο οργανισμός της από το ισχυρό φυτοφάρμακο, “λανέιντ”, φαίνεται ότι ευοδώθηκαν.
Η γυναίκα την περασμένη Παρασκευή βγήκε από την Εντατική και μεταφέρθηκε στην Παθολογική Κλινική του νοσοκομείου.
Η πορεία της υγείας της έχει εκπλήξει ευχάριστα τους γιατρούς οι οποίοι κρίνουν ότι είναι ώρα η 47χρονη να πάρει το πολυπόθητο εξιτήριο. Αξίζει να σημειωθεί ότι από την πρώτη στιγμή βρέθηκαν δίπλα της τόσο ο σύζυγος όσο και τα τέσσερα παιδιά της.
Το χρονικό
Η ψυχολογία της 47χρονης είχε επιβαρυνθεί αρκετά το τελευταίο διάστημα, λόγω των οικονομικών δυσκολιών, που αντιμετώπιζε η οικογένεια της στην καθημερινότητα, με τις υποχρεώσεις τους και τα έξοδα να τρέχουν, όταν τα εισοδήματα από τα χωράφια είχαν μειωθεί κατακόρυφα.
Τόσο η ίδια όσο και ο σύζυγος της εργάζονταν καθημερινά για πάρα πολλές ώρες στα χωράφια τους, προκειμένου να μπορούν να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες των τεσσάρων παιδιών τους.
Όπως φαίνεται όμως, η 47χρονη δε μπορούσε να αντέξει άλλο την κατάσταση αυτή και θέλησε να τερματίσει τη ζωή της στις 13 Ιανουαρίου.
Ευτυχώς ο σύζυγος της, τη βρήκε εγκαίρως και ειδοποίησε το ΕΚΑΒ.