Κρήτη
Κρήτη – Καταγγελία: Αστυνομικοί εισέβαλαν στο σπίτι φοιτητών χωρίς ένταλμα
Σε σπίτι φοιτητών στην Κρήτη εισέβαλαν αστυνομικοί χωρίς να δείξουν ένταλμα, όπως καταγγέλλουν οι εκπαιδευτικοί της ΕΛΜΕ Χανίων – Μια σύλληψη και τρεις προσαγωγές
Η ΕΛΜΕ Χανίων καταγγέλλει την πρωτοφανή βίαιη επέμβαση και επίθεση των δυνάμεων καταστολής εναντίον φοιτητών.
Σύμφωνα με την καταγγελία, αστυνομικοί εισέβαλαν στο σπίτι δύο φοιτητών του Πολυτεχνείου Κρήτης χωρίς να δείξουν ένταλμα και στη συνέχεια προχώρησαν σε μία σύλληψη και τρεις προσαγωγές.
Η ΕΛΜΕ Χανίων δεσμεύεται ότι άμεσα θα πάρει πρωτοβουλίες για την προστασία των δημοκρατικών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών, των φοιτητών και του λαού.
«Το πρωί της 27ης Φλεβάρη πραγματοποιήθηκαν αναίτια 3 προσαγωγές και 1 σύλληψη φοιτητών, συνδικαλιστών, μέλη των φοιτητικών συλλόγων Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης και ΗΜΜΥ του Πολυτεχνείου Κρήτης έξω από το σπίτι τους», όπως αναφέρουν.
«Συγκεκριμένα, μέλη της ασφάλειας παράνομα εισέβαλλαν στο σπίτι των δύο φοιτητών. Εκτός ορίων είναι το γεγονός, όπως καταγγέλλουν οι ίδιοι οι φοιτητές και οι φοιτητικοί σύλλογοι του Πολυτεχνείου, ότι δεν έδειξαν καν ένταλμα! Όπως υποχρεούνται από τον νόμο και παρότι είπαν ότι ήταν παρών εισαγγελέας δεν έδειξαν ποιος είναι! Έψαξαν όλο το σπίτι χωρίς να δείξουν την αστυνομική τους ταυτότητα! και στην συνέχεια κυριολεκτικά τους απήγαγαν μαζί με άλλους δύο προσαχθέντες που τους περίμεναν έξω από το σπίτι. Σε κανέναν από τους παραπάνω δεν γνωστοποιήθηκαν τα αίτια αυτής της άθλιας και αντιδημοκρατικής μεταχείρισης», τονίζουν.
Στη συνέχεια, προσθέτουν ότι «αυτή την βδομάδα επίσης, στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, ένα πανεπιστήμιο που είναι κλειστό εδώ και ένα χρόνο, σε ένα πανεπιστήμιο που εδώ και ένα χρόνο οι επιστήμονες του αύριο δεν έχουν δει τις σχολές τους να λειτουργούν, δυνάμεις των ΜΑΤ επιτέθηκαν σε αγωνιζόμενους φοιτητές για να διασφαλίσουν δήθεν την «ομαλή λειτουργία του ΑΠΘ».
Όπως αναφέρουν, «αποδεικνύεται ότι για τον νόμο της Κυβέρνησης, έγκλημα είναι η υπεράσπιση της Δωρεάν Παιδείας και των δημοκρατικών δικαιωμάτων, για αυτό στέλνει τα ΜΑΤ να κρατήσουν κλειστά τα Πανεπιστήμια και προχωρεί σε προσαγωγές, βία και καταστολή εναντίον φοιτητών που θέλουν να σπουδάσουν ή που διαδηλώνουν ενάντια στην αυταρχική καταστολή που έχει κηρύξει η κυβέρνηση με αφορμή την πανδημία, προασπίζοντας το δικαίωμά τους στις σπουδές, το δικαίωμα στο να σπουδάζουν σε χώρο όπου η πολιτική και κοινωνική αντιπαράθεση περιφρουρείται όχι από τα δακρυγόνα και τα γκλοπ αλλά από τις συλλογικές διαδικασίες των φοιτητικών συλλόγων και του κινήματος. Η κυβέρνηση προχωράει σε ανοιχτή καταστολή των συλλογικών διαδικασιών των φοιτητών».
«Με το νόμο τους και την τρομοκρατία τους θέλουν να επιβάλλουν, ένα πανεπιστήμιο που η γνώση και η επιστήμη θα είναι εμπόρευμα, σε μια αυταρχική κοινωνία φοβισμένων ανθρώπων με τον λαό γονατισμένο χωρίς ενοχλητικές φωνές που θα διεκδικούν Δημοκρατία, Δημόσια Δωρεάν Παιδεία για ένα καλύτερο αύριο για το λαό» επισημαίνουν οι εκπαιδευτικοί.
«Οι άνωθεν παροτρύνσεις σε συναδέλφους – διευθυντές να παρανομούν και να γράφουν στο πρακτικό του συλλόγου διδασκόντων, χωρίς συνεδρίαση και απόφαση συλλόγου, δεν θα μείνουν αναπάντητες. Δεν είναι τυχαίο ότι η συγκεκριμένη «εντολή» δίνεται μόνο προφορικά και μπορεί να οδηγήσει διευθυντές σε μη νόμιμες πράξεις» καταλήγει η ΕΛΜΕ Χανίων σε ανακοίνωσή της.