Αγροτικά

Λαϊκές αγορές: Σε απόγνωση έμποροι – Δεν έχουν πάρει ούτε… ευρώ

Λαϊκές αγορές: Σε απόγνωση έμποροι – Δεν έχουν πάρει ούτε… ευρώ

A-
A+
21/12/2020 | 11:45

Σε… απόγνωση βρίσκονται οι έμποροι που δραστηριοποιούνται στις λαϊκές αγορές του Ηρακλείου καθώς η υγειονομική κρίση του κορωνοϊού τους έχει προκαλέσει σοβαρά οικονομικά προβλήματα.

Μάλιστα, όπως αναφέρει μιλώντας στο cretapost, ο πρόεδρος των Εμπόρων λαϊκών αγορών του Ηρακλείου Γιώργος Μπαχλιτζανάκης για το δεύτερο lockdown οι έμποροι δεν έχουν πάρει ούτε ένα… ευρώ!

«Εδώ και ένα μήνα είμαστε σε αναστολή που συνεχίζεται ακόμα και τώρα κι όμως δεν έχουμε πάρει κανένα επίδομα. Ούτε ένα ευρώ. Έχουμε κάνει αιτήματα στα αρμόδια υπουργεία αλλά δεν έχουμε λάβει καμία απάντηση. Έχουμε έρθει σ’ επαφή και με τον περιφερειάρχη Σταύρο Αρναουτάκη ο οποίος ενδιαφέρθηκε για το θέμα μας και τώρα με τον κ. Συριγωνάκη ετοιμάζουμε νέα αιτήματα προς τα υπουργεία», επεσήμανε σχετικά ο κ. Μπαχλιτζανάκης.

Αξίζει να σημειωθεί πως στις λαϊκές αγορές του Ηρακλείου δραστηριοποιούνται 120 επαγγελματίες ωστόσο μόνο πέντε άτομα εργάζονται αυτή τη στιγμή καθώς πωλούν χαρτικά και είδη πρώτης ανάγκης.

«Έχουμε καταστραφεί ποικιλοτρόπως. Βρισκόμαστε σε αναστολή και οι αποθήκες μας είναι γεμάτες από προϊόντα που θα χάσουν την αξία τους», ανέφερε σχετικά ο κ. Μπαχλιτζανάκης και εξήγησε και το παράδοξο που επικράτησε στο Ηράκλειο: «Εδώ συμβαίνει και το εξής παράδοξο. Μπήκαμε στο πρώτο lockdown και ήμασταν κλειστοί ενώ αμέσως μετά που άνοιξαν οι λαϊκές τέθηκε σε ισχύ το  μέτρο της λειτουργίας των λαϊκών με το 50% των εμπόρων και παραγωγών. Στο Ηράκλειο δεν δούλεψε καθόλου σωστά το θέμα των παράλληλων λαϊκών κι αυτό δημιούργησε περισσότερα προβλήματα».

Αξίζει να σημειωθεί πως αρκετοί έμποροι βρίσκονται σε δύσκολη οικονομική κατάσταση και δεν μπορούν ν’ ανταπεξέλθουν στις καθημερινές ανάγκες.

«Όλα τα έξοδά μας τρέχουν ενώ η φετινή χρονιά μας προκάλεσε ζημιά της τάξης του 95% σε σύγκριση με πέρυσι. Υπάρχουν συνάδελφοι που βρίσκονται σε πολύ δυσχερή οικονομική κατάσταση και δεν μπορούν να καλύψουν ούτε τις βιοποριστικές ανάγκες τους», υπογράμμισε σχετικά ο κ. Μπαχλιτζανάκης.

Ζημιά έως και 70% στους παραγωγούς

Μεγάλες είναι οι ζημιές που έχουν υποστεί και οι παραγωγοί των λαϊκών αγορών.

Όπως ήδη έχει αναφέρει με παλαιότερες δηλώσεις του στο cretapost, ο πρόεδρος των παραγωγών, Παντελής Παπαδάκης «φέτος έχουμε πάθει μία ζημιά της τάξης του 70% και δεν βλέπουμε και φως στο τούνελ. Εμείς οι παραγωγοί καλλιεργούμε και δεν ξέρουμε αν θα πουλήσουμε. Υπολειτουργούμε και αρκετά προϊόντα μένουν στα αζήτητα».