Κρήτη
Μετέφεραν τον ασθενή με αγροτικό λόγω έλλειψης ασθενοφόρου στη Σητεία
Μετά από τροχαίο ατύχημα
Αγροτικό επιστράτευσαν για να μεταφέρουν τον ηλικιωμένο οδηγό τροχαίου ατυχήματος που έγινε το βράδυ της Παρασκευής στη Σητεία, λόγω έλλειψης ασθενοφόρων.
Άμεσα ενημερώθηκαν οι εθελοντές από το ΕΚΑΒ που ζήτησε παροχή βοήθειας στο συγκεκριμένο τροχαίο λόγω της απουσίας του ασθενοφόρου που ήταν σε διακομιδή.
Η ΕΔΕΑΚ ανέλαβε τη παροχή πρώτων βοηθειών στον ηλικιωμένο τραυματία, και στη συνέχεια μαζί με άνδρες του πυροσβεστικού κλιμακίου Σητείας, προχώρησαν στη μεταφορά του στο νοσοκομείο πάνω σε καρότσα αγροτικού αυτοκινήτου.
Στον τόπο του ατυχήματος βρέθηκαν δυο πυροσβεστικά και δυο αστυνομικά οχήματα για την ασφάλεια των διερχομένων οδηγών, και των διασωστών που επιχειρούσαν.
Πηγή: kriti24.gr