Κρήτη

Μηχανοκίνητη πορεία των αγροτών στο κέντρο του Ρεθύμνου

Μηχανοκίνητη πορεία των αγροτών στο κέντρο του Ρεθύμνου

Πέταξαν άχυρα και άφησαν φέρετρα στα γραφεία των Γ. Κεφαλογιάννη και Μ. Χνάρη

A-
A+
18/12/2025 | 17:30

Νέα μηχανοκίνητη πορεία έκαναν στην πόλη αγρότες και κτηνοτρόφοι του Ρεθύμνου.

Σταμάτησαν έξω από το γραφείο του υπουργού πολιτικής προστασίας Γιάννη Κεφαλογιάννη και πέταξαν άχυρα και χώματα. Μάλιστα είχαν μαζί τους ένα φέρετρο το οποίο άφησαν έξω από το γραφείο του υπουργού θέλοντας να συμβολίσουν το θάνατο του αγροτικού τομέα, όπως είπαν χαρακτηριστικά.

Οι αγρότες έκαναν στάση και έξω από το γραφείο του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Μ. Χνάρη όπου επίσης πέταξαν άχυρα και άφησαν στην είσοδο του γραφείου του ένα φέρετρο

“Δε θα σταματήσουμε μέχρι να δικαιωθούμε. Αυτό που έγινε χθες που πήρε λεφτά ο ΕΛΓΑ είναι ξεφτίλισμα, έχουν χάσει την μπάλα… Πανε με μαθηματική ακρίβεια στη διάλυση του αγροτικού τομέα. Η ραχοκοκαλιά της χώρας είναι ο αγροτικός τομέας, δε θέλουμε να φυγουμε από το τόπο μας και τα παιδιά μας να πάνε μετανάστες”, είπε ο πρόεδρος των κτηνοτρόφων Γ. Βενιεράκης.

Πηγή: goodnet.gr