Κρήτη

Nέα έργα συντήρησης στο λιμάνι – Ενδιαφέρον για υδατοδρόμιο στο Ρέθυμνο

Nέα έργα συντήρησης στο λιμάνι – Ενδιαφέρον για υδατοδρόμιο στο Ρέθυμνο

A-
A+
23/09/2016 | 18:48
Ήδη πραγματοποιούνται εργασίες για την αποκατάσταση της ζημιάς στη ρίζα του προσήνεμου μώλου στον χώρο του πάρκινγκ. Όπως τόνισε η πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Ρένα Κουτσαλεδάκη στον Team FM, «έχει ολοκληρωθεί το τμήμα στα ύφαλα και περιμένουμε το πλωτό να έρθει από τον ανάδοχο του έργου, ώστε να τοποθετηθούν τα τεχνητά μπλόκια. Ήδη έχουν δοθεί κάποιες παρατάσεις και ο ανάδοχος έχει δεσμευτεί ότι θα έρθει αύριο (σ.σ. σήμερα) το πλωτό».

Ωστόσο, οι συγκεκριμένες εργασίες έχουν καθυστερήσει πολύ, κάτι που απασχολεί το Λ.Τ. που θα ακολουθήσει πιο αυστηρή τακτική. «Αν κάτι δεν εκτελείται γρήγορα η άλλη λύση είναι οι ποινικές ρήτρες και χρηματική αποζημίωση. O συγκεκριμένος έχει προθεσμία μέχρι το τέλος του μήνα γιατί το λιμάνι δεν μπορεί να είναι έρμαιο κανενός αναδόχου», είπε χαρακτηριστικά.

Σε ό,τι αφορά τις εργασίες για την άμμο, το αμμοληπτικό μηχάνημα μέχρι τον Δεκέμβριο θα έχει ολοκληρώσει την αποάμμωση του λιμένα, όπως τονίζει. «Συνολικά 20 χιλιάδες κυβικά θα βγουν από το λιμάνι. Έχει ανατεθεί μελέτη στο ΙΤΕ από το Λ.Τ. για να δούμε ποιος είναι ο λόγος που συμβαίνει το φαινόμενο και να παρθεί απόφαση για μια λύση οικολογική και μόνιμη».

Το Λιμενικό Ταμείο διεκδίκησε επίσης χρηματοδότηση από το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και έλαβε 300 χιλιάδες για έργα συντήρησης στον προσήνεμο μώλο, όπου είχε γίνει ζημιά τον προηγούμενο χειμώνα. «Θα ανασυρθούν από τη θάλασσα τα μπλόκια και θα υποστηρίξουν τον μώλο και ταυτόχρονα θα γίνει ανάπλαση του τμήματος που έχει ολισθήσει. Το έργο θα ξεκινήσει σύντομα, ανάδοχος υπάρχει και θα διαρκέσει περίπου τέσσερις μήνες», σημείωσε η κα Κουτσαλεδάκη.

3.500 ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ ΑΠΟ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΑ ΠΟΥ «ΔΕΝΟΥΝ» ΣΤΟΥΣ ΓΕΙΤΟΝΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ

Συνολικά 3.500 άτομα ήρθαν με λεωφορεία κρουαζιερόπλοιων που έπιασαν λιμάνι σε γειτονικούς νομούς, στο Ρέθυμνο, από τον προηγούμενο Ιούνιο. Κάθε Πέμπτη είναι σταθερή η επίσκεψη τουριστών με λεωφορεία που έδωσαν και μια μικρή οικονομική «ανάσα» στην τοπική αγορά.
«Έχουμε κατορθώσει να μπούμε σαν προορισμός στον τομέα κρουαζιέρας, έχουμε καλές κριτικές και δύο εταιρείες έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον ίσως και του χρόνου να προσεγγίσουν το λιμάνι μας», είπε η κα Κουτσαλεδάκη.
«Πατάμε στην ταυτότητα και διαφορετικότητα του Ρεθύμνου, έχουμε το Μουσείο της Ελεύθερνας το οποίο έχει δυναμική και προσελκύει τους επισκέπτες, γίνεται μια συντονισμένη προσπάθεια με μια μελέτη από Λιμενικό Ταμείο και Δήμο για να γίνει το Ρέθυμνο εκδρομικός τουρισμός κρουαζιέρας», σημείωσε η ίδια.

ΣΕ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟ ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΟ

Χθες αποφασίστηκαν οι όροι από το Δ.Σ. του Λιμενικού Ταμείου προκειμένου να γίνει ο διαγωνισμός για τη λειτουργία του υδατοδρόμιου στο Ρέθυμνο. «Υπάρχει η δέσμευση για πιλοτικές πτήσεις, υπάρχει ενδιαφέρον, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η τοποθέτηση του ειδικού εξοπλισμού και νομίζω πως θα πάει καλά, η κυβέρνηση θέλει να το υλοποιήσει».

Πηγή: goodnet.gr