Κρήτη
Παράνομη αλιεία πίσω από το… “τροχαίο ατύχημα”!
Οι δύο άνδρες νοσηλεύονται στο Νοσοκομείο Αγίου Νικολάου.
Πήγαν για παράνομο ψάρεμα αλλά παρά την πολυετή εμπειρία τους είχαν ναυτικό ατύχημα. Ο λόγος για δύο άνδρες που νοσηλεύονται στο νοσοκομείο Αγίου Νικολάου και οι οποίοι, αν και ισχυρίστηκαν, ότι είχαν εμπλακεί σε τροχαίο ατύχημα, δεν… έπεισαν!
Το ατύχημα που είχαν το βράδυ της Κυριακής στην περιοχή του Κάβο Σίδερο στη Σητεία, πέρασε στην αρχή απαρατήρητο, αφού φρόντισαν να το ρυμουλκήσουν με άλλο σκάφος σε ασφαλές σημείο της περιοχής το φουσκωτό τους και μάλιστα να προωθηθεί για επιδιόρθωση.
Εκείνοι έφτασαν ξημερώματα στο Νοσοκομείο Αγίου Νικολάου και είπαν πως είχαν εμπλακεί σε τροχαίο συμβάν στη Σητεία. Μάλιστα ήταν και βιαστικοί ψάχνοντας τον γιατρό, όταν δε ρωτήθηκαν γιατί δεν πήγαν στο Νοσοκομείο Σητείας δεν έδωσαν πειστική απάντηση.
Από τότε νοσηλεύονται στο Νοσοκομείο Αγίου Νικολάου, ενώ πηγές αναφέρουν ότι: «Δεν είναι τόσο σοβαρά τα κτυπήματα, ούτε παραπέμπουν άμεσα σε τροχαίο».
Οι Λιμενικές Αρχές που ενημερώθηκαν ώρες μετά την εισαγωγή τους στο νοσοκομείο, ξεκίνησαν τις έρευνες και άμεσα διαπίστωσαν ότι πρόκειται για ναυτικό και όχι τροχαίο ατύχημα. Αυτό μάλιστα που κίνησε τις υποψίες των Λιμενικών, ήταν το γεγονός ότι οι δύο άνδρες απέφυγαν να πουν την αλήθεια στους γιατρούς.
Χθες έγινε προανάκριση μετά από εισαγγελική εντολή από το Λιμεναρχείο Αγίου Νικολάου με τους δύο άντρες να επιμένουν πως δεν έχουν καμία σχέση με παράνομο νυκτερινό ψάρεμα, ενώ υποστηρίζουν πως χτύπησαν πάνω στο φουσκωτό και βρέθηκαν στην περιοχή για βόλτα.