Κρήτη

Πέρασαν στην επόμενη φάση του κυπέλλου οι γυναίκες του ΓΑΣΜεσαράς

Πέρασαν στην επόμενη φάση του κυπέλλου οι γυναίκες του ΓΑΣΜεσαράς

Δυνατός αγώνας για γερά νεύρα απο το ΓΑΣΜ με τη ΓΕΗ

A-
A+
09/12/2016 | 8:40

Με νίκη (σκορ 1 – 3 ) επέστρεψε ο ΓΑΣΜ εχθές απο το Ηράκλειο μετά τον αγώνα κυπέλλου με την ΓΕΗ στο Λίντο. Η δυνατή ομάδα του βόλεϊ γυναικών απέδειξε  ακόμα  μια φορά τη τόλμη και την  αξία της με τη  καθοδήγηση του προπονητή κ. Ιωάννου.

Αν και υπήρχαν σημαντικοί  τραυματισμοί των: Ποδαρά, Τασοπούλου και Γεωργιλά η ομάδα τα κατάφερε να περάσει στην επόμενη φάση με τις παίκτριες :

Ποδαρά,Καψαμπέλη, Παπαδάκη,Ζωγραφάκη,Μαυρέα, Γεωργιλά, Μπριλάκη,Γιάγκου, Τσαβολάκη, Κουτσάκη, Αλεξάκη,Μανωλάκη,

Μπράβο στα κορίτσια του Βόλεϊ θα είμαστε στο κλειστό Μοιρών και τη Κυριακή  11/12 στις 16:00 στο τρίτο εντός έδρας παιχνίδι με τα Βριλήσσια να στηρίξουμε την δυνατή ομάδα του ΓΑΣΜ