Κρήτη
Πέρασαν στην επόμενη φάση του κυπέλλου οι γυναίκες του ΓΑΣΜεσαράς
Δυνατός αγώνας για γερά νεύρα απο το ΓΑΣΜ με τη ΓΕΗ
Με νίκη (σκορ 1 – 3 ) επέστρεψε ο ΓΑΣΜ εχθές απο το Ηράκλειο μετά τον αγώνα κυπέλλου με την ΓΕΗ στο Λίντο. Η δυνατή ομάδα του βόλεϊ γυναικών απέδειξε ακόμα μια φορά τη τόλμη και την αξία της με τη καθοδήγηση του προπονητή κ. Ιωάννου.
Αν και υπήρχαν σημαντικοί τραυματισμοί των: Ποδαρά, Τασοπούλου και Γεωργιλά η ομάδα τα κατάφερε να περάσει στην επόμενη φάση με τις παίκτριες :
Ποδαρά,Καψαμπέλη, Παπαδάκη,Ζωγραφάκη,Μαυρέα, Γεωργιλά, Μπριλάκη,Γιάγκου, Τσαβολάκη, Κουτσάκη, Αλεξάκη,Μανωλάκη,
Μπράβο στα κορίτσια του Βόλεϊ θα είμαστε στο κλειστό Μοιρών και τη Κυριακή 11/12 στις 16:00 στο τρίτο εντός έδρας παιχνίδι με τα Βριλήσσια να στηρίξουμε την δυνατή ομάδα του ΓΑΣΜ