Κρήτη
Πιέσεις για το νέο αστυνομικό μέγαρο στο Ρέθυμνο
Συναντήσεις αστυνομικών για το κτιριακό πρόβλημα.
Απολύτως επιτακτική είναι η ανάγκη για την κατασκευή ενός νέου αστυνομικού μεγάρου και αυτή τη φορά γίνεται πραγματική προσπάθεια να πειστεί, αλλά κυρίως να αποδεσμεύσει τα απαιτούμενα κονδύλια το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης.
Για τον λόγο αυτό, άλλωστε, ο πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Ρεθύμνου, Νίκος Μαλλιαρός και το μέλος της ΠΟΑΣΥ από το Ρέθυμνο, Μανούσος Γιανναδάκης, βρέθηκε στο γραφείο του γενικού γραμματέα του υπουργείου, Δημήτρη Αναγνωστάκη, προκειμένου να ενημερωθούν για την εξέλιξη της υπόθεσης «αστυνομικό μέγαρο» και τις προθέσεις των αρμοδίων.
Ως γνωστόν, ήδη υπάρχει μία αρχιτεκτονική μελέτη από τον αρχιτέκτονα του δήμου Ρεθύμνου, Μάνο Τσάκωνα, που αξιοποιεί τον διαθέσιμο χώρο στο οικόπεδο του Τμήματος Δοκίμων Αστυφυλάκων. Μάλιστα, ο κ. Τσάκωνας έχει προχωρήσει ήδη σε σχεδιασμό των κατόψεων, παρουσιάζοντας μία πιο ολοκληρωμένη εργασία, την οποία καταρχήν το Υπουργείο έχει θεωρήσει ότι είναι αποδεκτή. Άλλωστε, ο κ. Τσάκωνας έχει λάβει υπόψη του τα δεδομένα του χώρου και τα προαπαιτούμενα που έχει θέσει το αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ.
Η μελέτη ως βασική φιλοσοφία έχει να αξιοποιήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τον υπάρχοντα χώρο στο οικόπεδο της Σχολής, ώστε και οι λειτουργίες του ΤΔΑ να μην παρακωλύονται αλλά και η πόλη να αποκτήσει ένα λειτουργικό αστυνομικό κτήριο. Επιπλέον, προβλέπεται ο Ναός της Αγίας Ειρήνης να παραμείνει στη θέση του, ενώ εάν αξιοποιηθεί και το υπόγειο τμήμα του οικοπέδου θα μπορούσαν να δημιουργηθούν εκατοντάδες νέες θέσεις στάθμευσης στο κέντρο της πόλης.
Ο αρχιτέκτονας προτείνει ένα κτήριο έξι επιπέδων, εκ των οποίων τα δύο θα είναι υπόγεια, όμως λόγω της υψομετρικής διαφοράς των δρόμων, από την πλευρά της Σχολής θα είναι ορατό μόνο το ένα επίπεδο. Επίσης, προτείνεται η κεντρική είσοδος του μεγάρου να είναι από την οδό Ζυμβρακάκη, ώστε να «αυτονομείται» από τη σχολή και άρα τις λειτουργίες της.
Μετά τη συνάντηση με τον γ.γ. Δημήτρη Αναγνωστάκη, ο κ. Μαλλιαρός, εμφανίστηκε αισιόδοξος ότι το υπουργείο θα προωθήσει τις απαιτούμενες διαδικασίες. Μάλιστα, κατά τη συνάντηση τους, οι εκπρόσωποι του Ρεθύμνου παρέθεσαν στον γ.γ. τη νεότερη εξέλιξη της μελέτης Τσάκωνα με τις κατόψεις, με τον κ. Αναγνωστάκη να είναι για μια ακόμα φορά θετικός.
«Εμείς αυτό που ζητάμε είναι να εγγραφεί κάποιο ποσό στον προϋπολογισμό, ώστε να ξεκινήσουν οι διαδικασίες. Είναι πάγια θέση μας ότι πρέπει να κατασκευαστεί νέο αστυνομικό μέγαρο και αυτό ζητάμε από το υπουργείο», σημείωσε ο κ. Μαλλιαρός, ελπίζοντας σε γρήγορες διαδικασίες.
Πηγή: Goodnet.gr