Κρήτη
Πλημμύρισε πάλι το λιμάνι στο Ρέθυμνο
Το Λιμεναρχείο έχει αποκλείσει τη διέλευση των οχημάτων για να μην υπάρξουν περισσότερα προβλήματα.
Ίδιες κι απαράλλακτες εικόνες παρουσιάζει κάθε χρόνο το λιμάνι του Ρεθύμνου καθώς μόλις ανέβουν λίγο τα μποφόρ, η θάλασσα βγαίνει στη στεριά.
Το φαινόμενο σημειώθηκε κατά τη διάρκεια της νύχτας ενώ το πρωί η θάλασσα είχε υποχωρήσει, αφήνοντας πίσω της, την επίσης γνωστή εικόνα από πέτρες και μπάζα έξω από το Λιμεναρχείο, που φτάνουν μέχρι την αρχή της οδού Αρκαδίου.


Πηγή: Rethymnonews.gr