Κρήτη

Πλημμύρισε πάλι το λιμάνι στο Ρέθυμνο

Πλημμύρισε πάλι το λιμάνι στο Ρέθυμνο

Το Λιμεναρχείο έχει αποκλείσει τη διέλευση των οχημάτων για να μην υπάρξουν περισσότερα προβλήματα.

A-
A+
01/12/2016 | 11:16

Ίδιες κι απαράλλακτες εικόνες παρουσιάζει κάθε χρόνο το λιμάνι του Ρεθύμνου καθώς μόλις ανέβουν λίγο τα μποφόρ, η θάλασσα βγαίνει στη στεριά.

Το φαινόμενο σημειώθηκε κατά τη διάρκεια της νύχτας ενώ το πρωί η θάλασσα είχε υποχωρήσει, αφήνοντας πίσω της, την επίσης γνωστή εικόνα από πέτρες και μπάζα έξω από το Λιμεναρχείο, που φτάνουν μέχρι την αρχή της οδού Αρκαδίου.

15271413_10154262337332987_256849733_o

15321599_10154262337212987_2072465033_o

 

Πηγή: Rethymnonews.gr