Κρήτη

Ποινή φυλάκισης και 5.000 ευρώ πρόστιμο για κακοποίηση ζώου

Ποινή φυλάκισης και 5.000 ευρώ πρόστιμο για κακοποίηση ζώου

Ο κατηγορούμενος ισχυρίστηκε ότι το σκυλί επιτέθηκε στον ίδιο και στις κότες του.

A-
A+
18/11/2016 | 12:06

Ένοχος για την άγρια κακοποίηση και τη θανάτωση του σκύλου του κρίθηκε από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Νεαπόλεως ο ιδιοκτήτης του με το δικαστήριο να του επιβάλει ποινή φυλάκισης και χρηματική αποζημίωση.

Το περιστατικό είχε σημειωθεί τον Μάρτη του 2014 στο Μύρτος Ιεράπετρας. Ο κατηγορούμενος αφού κακοποίησε άγρια το άτυχο ζώο στη συνέχεια το πυροβόλησε με την καραμπίνα του προκαλώντας το θάνατο του.

Ο κατηγορούμενος ισχυρίστηκε ότι το σκυλί επιτέθηκε στον ίδιο και στις κότες του και γι αυτό φοβήθηκε και πυροβόλησε ενώ σημείωσε ότι αγαπάει τα ζώα.

Το δικαστήριο αποφάσισε την ενοχή του απορρίπτοντας τους ισχυρισμούς του και του επέβαλλε 21 μήνες φυλάκιση με αναστολή καθώς και 5.000 ευρώ χρηματική ποινή.