Κρήτη

Πρώτο κρούσμα κορωνοϊού σε σχολείο της Κρήτης

Πρώτο κρούσμα κορωνοϊού σε σχολείο της Κρήτης

A-
A+
15/01/2021 | 14:43

Μόλις τέσσερις μέρες μετά την επαναλειτουργία των σχολείων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, τμήμα δημοτικού σχολείου στο Ηράκλειο αναστέλλει τη λειτουργία του λόγω κρούσματος κορωνοϊού.

Το κρούσμα εντοπίστηκε στο 52ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου όπου μία δασκάλα βρέθηκε θετική στον ιό μετά από τεστ στο οποίο υποβλήθηκε.

Η δασκάλα έχει τεθεί σε καραντίνα και κατ’ οίκον περιορισμό όπως προβλέπεται ενώ σύμφωνα με τις πληροφορίες είναι ασυμπτωματική.

Σύμφωνα με απόφαση του Δ/ντή Δημόσιας Υγείας της Περιφέρειας Κρήτης Μανώλη Λουμπούνη, το τμήμα ΣΤ2 αναστέλλει τη λειτουργία του για δύο εβδομάδες, μέχρι και τις 28 Ιανουαρίου ενώ συνεχίζεται κανονικά η λειτουργία της σχολικής μονάδας με τήρηση όλων των οδηγιών που ισχύουν. 

Σήμερα το πρωί έγινε απολύμανση στους χώρους του σχολείου και τα αποτελέσματα των rapid test που έγιναν,  βγήκαν αρνητικά. 




Πηγή: efsyn.gr