Κρήτη
Σε θάλαμο αποσυμπίεσης στα Χανιά ο 35χρονος δύτης με την νόσο των δυτών!
Το κύριο σύμπτωμα της νόσου είναι έντονος πόνος στην κοιλιά και τις αρθρώσεις.
Στο ναυτικό νοσοκομείο Χανίων μεταφέρθηκε τα ξημερώματα ένας 35χρονος, μετά από κατάδυση.
Αφού είχε προηγηθεί κατάδυση αρκετών ωρών ο συγκεκριμένος άνδρας δεν ένιωθε καλά και γύρω στη 1.30 πήγε στο Βενιζέλειο νοσοκομείο Ηρακλείου με μουδιάσματα και ζάλη, συμπτώματα συμβατά με αυτά της νόσου των δυτών.
Εκεί οι γιατροί αφού τον εξέτασαν έκριναν απαραίτητο ότι πρέπει να μεταφερθεί στο ναυτικό νοσοκομείο. «Κρίθηκε απαραίτητο ότι αν δε μπει στο θάλαμο αποσυμπίεσης δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί με ασφάλεια,» ανέφεραν χαρακτηριστικά.