Αγροτικά

“Στην υγειά μας!”: Το Αpopsilive στη Γευσιγνωσία Κρασιού στις Κάτω Ασίτες

“Στην υγειά μας!”: Το Αpopsilive στη Γευσιγνωσία Κρασιού στις Κάτω Ασίτες

A-
A+
07/11/2021 | 15:27
Από αριστερά, ο διοργανωτής Φραγκιδάκης Γιώργος και οι νικητές , Μανώλης Μηναδάκης, (κόκκινο) Μανώλης Θεοχαράκης, (λευκό) Μανώλης Σερεβελάκης (ροζέ) για λογαριασμό του πατήρ Αρσενίου της ΙΜ Γοργολαϊνίου

Με τις ευλογίες της τοπικής Ενορίας των Κάτω Ασιτών και με διοργανωτή το Πολιτιστικό-Πνευματικό της Κέντρο, πραγματοποιήθηκε σήμερα, Κυριακή 7 Νοεμβρίου, ο 5ος Διαγωνισμός Γευσιγνωσίας Κρασιού στον προαύλιο χώρο της εκκλησίας του Αφέντη Χριστού μια και ο στόχος ήταν “ιερός”: η υποστήριξη των τοπικών οινοποιών της ευρύτερης περιοχής!

Ο Βουλευτής του ΜΕΡΑ25 κ. Γιώργος Λογιάδης

.
Οι διοργανωτές μας προσκάλεσαν σε “ένα οινικό ταξίδι με κρασιά της περιοχής μας” και το Apopsilive ανταποκρίθηκε στην πρόσκληση για τις Κάτω Ασίτες, όπου πραγματικά η όλη διοργάνωση “μας ταξίδεψε”, με μια όμορφη εκδήλωση με υπέροχα αρώματα και γεύσεις τοπικών κρασιών σε μια γιορτή γνήσιας κρητικής παράδοσης! 

“Ψυχή” της διοργάνωσης ο Γιώργος Φραγκιαδάκης, εμπνευστής του διαγωνισμού που αξίζει πολλά εύσημα για τη συμβολή του στη γιορτή-θεσμό.

Το παρών έδωσαν ο Βουλευτής Ηρακλείου του “Μέρα 25” Γιώργος Λογιάδης, ο εκπρόσωπος της οινοπαραγωγού εταιρείας “ΔιαμαντάκηςΑ.Ε”, ο Αγροτοσυνδικαλιστής & μέλος της Ένωσης Ηρακλείου Μιχάλης Καμπιτάκης, εκπρόσωποι της εκκλησίας &  φορέων, κ.α.

ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ
-Για το ΚΟΚΚΙΝΟ: Μανώλης Μιχ. Μηναδάκης.
-Για το ΛΕΥΚΟ: Μανώλης Θεοχαράκης.
-Για το ΡΟΖΕ: Πατήρ Αρσένιος της Μονής Γοργολαΐνη (το βραβείο παρέλαβε ο Σερεβελάκης Μανώλης, μια χαρακτηριστική μορφή “παλιού Κρητικού” με παραδοσιακό σαρίκι).
-ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΥ συμμετείχε το εξαιρετικό ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΡΑΣΙ του Φραγκιαδάκη Νίκου.

Πολλά μπράβο για την όλη διοργάνωση “και του χρόνου” να είμαστε καλά να ξανασμίξουμε, πίνοντας “στην υγειά μας”…χωρίς τους περιορισμούς της πανδημίας!