Κρήτη

Τηλεφώνημα για βόμβα σε πλοίο των Μινωικών που ταξίδευε για Κρήτη!

Τηλεφώνημα για βόμβα σε πλοίο των Μινωικών που ταξίδευε για Κρήτη!

Οι επιβάτες παραμένουν στο λιμάνι του Πειραιά.

A-
A+
19/09/2016 | 21:57

Τηλεφώνημα για βόμβα έγινε στο πλοίο των Μινωικών γραμμών “Knosos Palace” ,λιγο πριν ξεκινήσει το ταξίδι του απο Πειραιά προς Ηράκλειο.

Στο πλοίο βρίσκονται δυνάμεις της αστυνομίας και της αντιτρομοκρατικής, ενω οι επιβάτες εχουν αφήσει το πλοίο και βρίσκονται εξω στο λιμάνι, σύμφωνα με τις οδηγίες της αστυνομίας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ανάλογο περιστατικό είχε συμβεί στα μέσα του Αυγούστου, οπότε το τηλεφώνημα αποδείχτηκε μία κακόγουστη φάρσα!

Νεότερα σε λίγο…